Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StableEnable schreef:Blijft insinuatie/speculatie.
maar goede vraag. is het mogelijk met pony of paard die (en dit is niet in relatie tot P&P dus off-topic, maar puur hypothetische vraag, die niet rad is mogelijk te scoren in sport?
Ik heb genoeg wedstrijden gezien waarin ik dieren zag die naar mijn idee niet rad waren en toch proef uitreden. Ben blij dat ik geen jurylid ben.
Jannepauli schreef:Citaat:Wie zegt dat Fam. Fokker dit niet aan mij gevraagd zou kunnen hebben omdat ze weten dat ik veel op bokt zit ???????
Haha, mag ik dat ernstig betwijfelen?
Het lijkt me niet dat de familie een bokt-paarden-meisje zal aansporen als spreekbuis te fungeren.![]()
Als ik in hun plaats zou zijn zou het me totaal niet interesseren wat de gissende penny-gemeenschap hierover te zeggen heeft - dit gevecht wordt wel op een ander niveau gestreden lijkt me.
CGJ12 schreef:Mwooooaaahhhhh.....
Als een pony in eerste instantie door een zeer vooraanstaand Duitse keuringskliniek puik in orde wordt bevonden (bron: anky.nl) en vervolgens even 3x 67% uit zijn mouw schudt met een handje-vol van 11 op zijn rug, lijkt ie mij voor dat moment knap gezond.....
peanutbutter schreef:Dat meten op het EK viel vies tegen heb ik begrepen. Er was slechts 1 pony te 'groot'. Maar die was ook wel écht te groot, maar er zijn er zat doorgekomen die er uitgemeten hadden moeten worden.
hanny_jelke schreef:zo een goede hengst als power die ooit tussen de hoogste pony's liep kan nooit zomaar ongeschiktzijn
maar er word bij gezegt dat het meisje hem eigelijk nog niet aan konzekker een verwende snol die allus krijgt van papie iedereen
hier weet hoe waardevollen pony dit was meschien verkeerde ruiter sorry maar ik leg de schuldbij het meisje en de ouders in de schoenen
een hengts kun je niet aan een onervaren kind over laten en zekker zo een goeie hengst niet
![]()
en nu de fok meschien ze nakomelingen zullen geliefd zijn
hanny_jelke schreef:zo een goede hengst als power die ooit tussen de hoogste pony's liep kan nooit zomaar ongeschiktzijn
maar er word bij gezegt dat het meisje hem eigelijk nog niet aan konzekker een verwende snol die allus krijgt van papie iedereen
hier weet hoe waardevollen pony dit was meschien verkeerde ruiter sorry maar ik leg de schuldbij het meisje en de ouders in de schoenen
een hengts kun je niet aan een onervaren kind over laten en zekker zo een goeie hengst niet
![]()
![]()
![]()
amondi schreef:Zo dat is wel genoeg voor die poster, die heeft de boodschap wel begrepen nu.
Svp reageren als je on topic iets wil toevoegen, anders ben je gewoon aan het rellen!
sjaantje schreef:Dat bedoel ik dus. Die maat zal echt niet het grootste probleem zijn.
Ik vind eerlijk gezegd wél dat daar moeilijk over gedaan mag worden. Er waren zat mensen die zeiden dat als ik mn E-pony naar België of Engeland zou doen dat ik dr wat geld bij moest doen en dan zouden ze hem wel in de D meten. Is toch te belachelijk voor woorden?
Dan was 't in één klap een kostbare pony geweest
Shir89 schreef:hellow123 schreef:Heb bovenstaande filmpje eventjes bekeken, geloof mij ik ben echt geen expert..hihi. Maar iedereen heeft het oa over pensioen maar volgens mij is hij nog energiek genoeg...
Je bedoelt in het filmpje? dat lijken me eerder miscommunicaties tussen amazone en pony.
In het uitstrekken kun je, naar mijn mening, duidelijk zien dat hij niet helemaal gelijk over de benen gaat.