Wat dom!!! Dat doe je toch niet,het ziet er ook vet vies uit die wonden enzo. Waarom slaat ze het paard als hij het goed doet?? Wat een domme Duitse amazone Krijgt ze ook celstraf of boete??
AMMAZONE............ volgens ben je dat als je samenwerkt met je dier... dit is geen amazone maar iemand met een ernstige stoornis in dr stomme kop die paarden mishandelt
Walgelijk. Mijn maag draaide gewoon om bij het zien van de beelden. Ik hoop van ganze harte dat ze haar nu echt een goed passende straf zullen geven waar ze niet meer onderuit kan komen.
Ik heb zinnen om haar met z'n ALLEN keihard te slaan met zweep (lange zwepen) en dan haar is keihard slaan en dan ook is pijn laten lijden.. Voelt ze zelfde die vieze vuile ..
die dame heeft een groot probleem, die moeten ze verplicht laten opnemen en behandelen en verbieden om met dieren te trainen of houden. Ik hoop dat ze heel stevig wordt aangepakt.
Dan ben je toch in staat om naar een evenement te gaan waar ze moet rijden en met een paar man flink de zweep op dat wijf los te laten ?! Mijn god wat is die ziek in haar hoofd !!!
Ik heb een idee, we ontvoeren haar en laten haar los op een boktmeeting
Wat een k*twijf!! Arm paard, blijft ook nog gewoon doorlopen aan de longe.. Als ik zoiets bij mijn paard zou flikken, geloof maar dat die in de achteruit op me af kwam, die pikt dat niet
Dit is schandalig, dat mens moeten ze net zo behandelen als hoe zij der paarden behandeld, als een stuk vuil. Dit is echt respectloos! Vind wel dat het paard rustig blijft als ze hem uit de stal halen, volgens mij heeft dat paard een heel goed geloofig karakter.
Ditmoet gewoon wereldwijd bekend worden, laat haarmaarlekker boetenvoro haar daden. Hopelijk wordt ze inderdaad schuldig bevonden (kan moeilijk anders met dit bewijs...) en mag ze wereldwijd nooit meer paarden houden.
Elk paard krijgt wel is klappen,maar dit is wel heeel erg extreem. Eigenlijk gewoon een beetje ziek... Ze heeft dus echt een kronkel in haar kop...zelfs een ezel stoot zich in het gemeen, geen 2 keer aan dezelfde steen...
't is te hopen dat er met dit materiaal nou eens echt maatregelen tegen haar genomen worden, het is toch belachelijk dat iemand het in zijn hoofd haalt om zo een dier te behandelen! Levenslang geen dieren meer mogen houden vind ik nog veel te licht, ik stem voor het idee van MelaniePK en dan neem ik mijn speciaal voor die meeting gemaakte zweep en elastieken mee om op haar uit te proberen.
ik zou toch bijna heel bokt optrommelen en haar training eens komen bekijken, als het dan weer zo gaat dan weet ik wel wat ik doe. ik was er echt wel heengestapt om dat paard los te maken.