Lotus83 schreef:Totilas botontsteking in hoef zeker 4 tot 5 maanden uitgeschakeld.. er staat een filmpje van Sjef Janssen online
gabixcoen schreef:[naam] schreef:Bewegen haar handen zo? , het hoofd lijkt wel heen en weer geschud te wordenHij is volgensmij best lastig! Kan idd ook nog Hij kan eigenlijk wel lekker lopen
Lotus83 schreef:Totilas botontsteking in hoef zeker 4 tot 5 maanden uitgeschakeld.. er staat een filmpje van Sjef Janssen onlineOei das niet best... Heel erg jammer van zo'n topknol!
gabixcoen schreef:Aachen 2015, al 10x gezegd! Dankjewel! Stap net in en heb geen zin om het topic helemaa door te pluizen
Gaat ze die strafpunten dan niet alsnog krijgen?Painted Black zn uitgestrekte galop vond ik ook héél erg zuinig, vorige keer ook.Wel mooie muziek
Lotus83 schreef:Ik zal mijn mening over Sjef voor me houden Ohw klinkt niet goed.. Ik vind hem echt goed ookal is dat Rollkur bla bla bla.. Ik vind, als je het goed doet, kan het geen kwaad!
Tsjonge de stream blijft alleen maar hangen de hele tijd.Miste dus ook wat er met Werth gebeurde net.
Die parcoursfouten zijn wel dure vergissingen.. Straks laten ze terug een voorlezer toe op dit niveau