Ja hoor dat woord mag je ook gebruiken en is ook volledig waar, ik kon niet begrijpen waarom ze perse een bepaald bedrag wilde zien maar dat niet eens in de buurt zat van de slachtprijs en voor een handelaar niet eens rendabel was om te handelen. Ik was ook echt woedend en heb ook een verhitte discussie gehad met Pascale, echter gaan emotie en boosheid met zo'n dingen hand in hand.
Op gegeven moment is gewoon excuses aangeboden en heeft Pascale mij netjes op de hoogte gehouden en ik haar mbt het bieden. Zoals eerder aangegeven heb ik ook geen pot goud die ik aan het einde van de regenboog had gevonden en het bieden hield op gegeven moment voor mij ook op. Ik ging er echter van uit dat diegene die zoveel voor Doortje over had het wel goed met haar moest bedoelen, dat kon ook niet anders voor €1300,-! Ik had me er bij neer gelegd en had mezelf bedacht om nadat alles langs was en rustig was eens te gaan kijken of we Doortje konden achterhalen, of het goed met haar ging.

Voor mij was immers het belangrijkste dat ze goed terecht zou komen.
Om die reden, en veel mensen zullen dit ook heel vreemd vinden denk ik heb ik de adoptiepapieren niet ingevuld voor Doortje maar voor Okkie (Oquendo), ik zag hem zaterdag staan en mijn hart brak, die arme kerel was er slecht aan toe en over hem hoor je vrij weinig. Daarbij is hij een ruin, en voor mij met drie hengsten dus veel makkelijker aan de kudde toe te voegen. Als ik Doortje gewonnen had, had ik hals over kop moeten laten castreren etc, wat ik overigens met liefde gedaan zou hebben!

Maar ik weet dat een zorgboerderij haar ook graag wilt hebben en dat ze het daar ook goed gaat krijgen, en daar gaat het mij om. Dat ze lekker mag genieten en een goed rooskleurig leven krijgt! Dat wil ik ook voor Okkie, en omdat hij 'minder bekend' is heb ik besloten de adoptiepapieren naar Petra te sturen met zijn naam erin. Doortje heb ik ook vermeld, als ze geen geschikt adres vinden dan mogen ze contact opnemen met mij, dan ga ik kijken wat ik kan betekenen en kan regelen voor Doortje.