Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:toch apart dat je een paar jaar geleden al zo ontzettend opvliegend was als je de kleur van haar hengst in twijfel trok.
Verder heb ik de uitzending bekeken en vind wel dat er te moeilijk wordt gedaan over tyfusbok en weet ik veel. In dat punt ga ik met de advocaat mee. Daar merkt een paard niks van
De tijd die ze daaraan besteed hebben hadden ze beter andere dingen kunnen laten zien IMO
sprozee schreef:PERENBOOMPIE schreef:Listig Liesje en Amiesje die uitspraken van jullie hier zeggen genoeg voor de rest van de bokkers denk ik.
Alleen jammer voor jullie want zou ik een paard kopen dan prik ik hier echt wel doorheen daar draai ik te lang voor mee in het wereldje....maar zulke no-no nephandelaartjes als jullie kunnen beter verdwijnen uit dit paardenwereldje.
Beter willen worden over de rug van paarden en onervaren paardenliefhebbers bah!
dit is allemaal wel een beetje off topic he
laat elkaar gewoon in de waarde
listiglistje schreef:Pure overschatting van de eigen rijkunsten en gebrek/onwetendheid omgang met paarden.....
jes_sira schreef:Zit dit al enige tijd te volgen en wil nu wel effe wat kwijt.
Amies100 zegt dat als je handeld in paarden het risico loopt een paard te hebben die niet goed is.
Dit risico neem je niet voor je eigen rekening als je het weer doorverkoopt aan een malifide handelaar.
Maar je schuift jouw foute aankoop door naar een handelaar waarvan je waarschijnlijk weet dat die de boel belazerd en dit paard weer doorverkoopt aan minder ervaren mensen e.d. voor veel te veel geld.
Dus schuif je jouw genomen risico in andermans schoenen.
De nieuwe eigenaar maar vooral het paard is er de dupe van dat in dit geval jij geen financieel verlies wilde draaien.
Naar mijn mening ben je dan net zo fout bezig.
Dus naar mijn mening was je je handen zeer onterecht in onschuld.
Ik ben dus niet net als Pereboompie een ervaren paarden aankoper en prik daar dan ook niet doorheen. Ik doe niet aan de sport (zal ik ook nooit gaan doen) en heb mijn laatste aankoop alweer 15 jaar in bezit.
roelie85 schreef:ArabianRanch schreef:
Vraag aan Roelie -> heeft ze écht een ongeluk gehad? Ze zou met haar hoofd ergens tegen aan geklapt zijn toch ? Moest in het ziekenhuis verblijven etc etc Waarheid of wederom geen waarheid ??
Ze heeft mij ook zo voor de gek gehouden met van alles. Maar ik had het gelukkig al snel door pffff
roelie85 schreef:fokfanaat schreef:hahhaah dit kreeg ik te horen:
ja ze verder helemaal Röntgenlogisch tip top in orde!
een geweldig paard met een enorm lief en aanhankelijk karakter, Dat maakt het zo moeilijk voor mij!
de reden waarom ze nog niet PROK is gekeurd is omdat ik 2 maanden nadat ik haar van mijn man kreeg een heel ernstig ongeluk heb gehad met een gast merrie die bij ons stond voor een dekking en wilde alles toen met haar doen, maar helaas gooide het ongeluk roet in de planning.
Het is toch echt te schunnig voor woorden he..............
amies100 schreef:roelie85 schreef:wat een complete onzin! ze zou die merrie voor mij gekocht hebben zodat ik er wedstrijd mee kon gaan rijden, dat ongeluk was met 1 van haar eigen paarden en dat ongeluk heeft niet voor de roet gezorgd hoor!
Dat klopt helemaal Roelie want ze heeft Bijou bij mij gekocht met het verhaal dat ze die aan jou wilde schenken omdat jij haar leven gered zou hebben.
nombrado schreef:roelie@ ben jij dit op haar lusitano hengst?
zie onderstaand forum , onderaan ergens?
http://www.fokt.nl/phpBB3/viewtopic.php ... 2&start=50
roelie85 schreef:nombrado schreef:roelie@ ben jij dit op haar lusitano hengst?
zie onderstaand forum , onderaan ergens?
http://www.fokt.nl/phpBB3/viewtopic.php ... 2&start=50
Volegends mij is dat geen Lusitano wel!?!?