Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
palousa_boy schreef:Anoniem schreef:En ik ga maar eens een paar honderd balen hooi te koop zetten want die heb ik nu over nu er geen paard bij komt.
Tja het leven is zwaar..
Dakotah schreef:Ik had een paard die bij elk spatje regen in haar open stal stond, vrijwillig, en als het de hele dag regende kwam ze er dan ook geheel vrijwillig niet uit.
En inderdaad die blubberbagger is in Amsterdam, waar toch 2 paarden heengaan, namelijk Kenzo en First.
Kenzo was behoorlijk af, als ik het goed begrepen heb, die mag dus de rest van zijn leven slijten in de blubberzooi.
Leuke toekomst voor zo'n paard.
Plus dat het me niet helemaal duidelijk is waar Wedford heengaat, volgens mij ook naar hun.
Ook wel fijn voor een flinke peesblessure, lekker in de drek staan.
anneliesdj schreef:palousa_boy schreef:
Tja het leven is zwaar..
Luxeprobleem, misschien moet je ze doneren
Anoniem schreef:Ik stuur ze nog liever op naar de prince fluffy kareem stichting in Egypte dan dat ik ze aan dat stelletje geldverspillers hier in nl geef.
Anoniem schreef:Bij PFK doen ze tenminste echt werk en besteden ze iedere cent ook werkelijk op verantwoorde wijze aan de dieren. Daarom doneer Ik wel aan hun.
MarjanB schreef:[naam] schreef:Bij PFK doen ze tenminste echt werk en besteden ze iedere cent ook werkelijk op verantwoorde wijze aan de dieren. Daarom doneer Ik wel aan hun.
Heb even op hun FB gekeken en heb heel wat WTF momenten gehad! Wat een wonden komen daar voorbij zeg! Brrr Denk dat zij inderdaad het geld veel beter kunnen gebruiken en besteden.
KimD schreef:Dat suggereren ze ook niet, dat bericht komt ook geheel van mijzelf. Ik word overspoeld Door berichten en overal zie ik wel mijn naam voorbij komen.
In eerste instantie wil ik Doortje helemaal niet als het onder contra t moet en niet onder eigendom is. Dus in eerste instantie maakt iedereen ophef over iets wat ik helemaal niet wil.MAAR een bokker waarmee ik PB contact heb en ook een paard heeft via SPIN laat me inzien dat het niet zo nadelig is als dat ik me dat voorstel en dus wil ik graag met Petra rond de tafel voor Hoe en wat.
Leuke buur! Lekker flinke kerel ook die Fritsie!
testebeest schreef:Wat fijn kim dat je voor oquendo gaat
Ik gun het hem al ken ik hem van zijn jonge jaren
Voor hem was volgens mij ook de minste interesse. (mag ik het doorgeven aan zijn 1e "ruiter" dat hij een fijn thuis bij jouw krijgt? )