Natasja91 schreef:_Memphis_ schreef:Zet er een meisje op met een jurk aan en je hebt een sprookjespaard Of een lekkere vent Heb toch liever die lekkere vent
Cayenne schreef:Heeft nog niets over Fuego gezegd haha. Hij heeft een lijstje bij zich met de figuren en hoe het allemaal heet haha arme man/vrouw moet je verslag van iets doen terwijl je het niet snapt eigenlijk.
Romanoff schreef:Op nos is beachvolleybal??klopt.openingspost lezen en je weet opeens waar dressuur te vinden is
Natasja91 schreef:_Memphis_ schreef:Zet er een meisje op met een jurk aan en je hebt een sprookjespaard Of een lekkere vent Kan die zo op de Horse & Hunk kalender
Cayenne schreef:Pfoe, heb hem weleens beter zien piafferen..Precies en hij zit zo nu en dan ook flink met zijn handen te werken en net zoals dat andere Iberische paard steeds die oren plat
bietjuhh schreef:ben ik nou de enigste die er geen hol aan vind?Vind hem in kur geweldig omdat hij er een show van maakt.maar zo word ik er echt niet warm van.vind ik ook wel , hij rijdt op safe denk ik net als anky
RM94 schreef:Cayenne schreef:Uitgestrekte galop wel met neusje eruit. Netjes.volgens mij was dat met alles eruitNee hoor, hij werd met de passage/piaffe ook erg kort, en nu met de pirouettes weer.