Maar toen ik mijn zin in heb geleverd stond er nog niet dat er maar 6 van de negen woorden in de hoefden te staan. Dat is er later pas bij gekomen, met zes was het makkelijker geweest een nieuwe zin te bedenken, maar daar had ik toen geen zin meer in.
En of het kleurtje nou verdwijnt of niet. Ik heb een leuke dag gehad met al dat gepuzzel en ik denk de meesten wel.
Dan is er bij jou iets fout gegaan MarJon, want jij hoort dan blauw te zijn ipv roze. Geel = 1 puzzel goed Blauw = 2 puzzels goed Roze = 3 puzzels goed
Freggel
Geplaatst: 03-04-11 11:31
Het was geen stapelmethode om de kleurtjes te krijgen.
Het was gewoon:
geel voor puzzel 1 blauw voor puzzel 2 roze voor puzzel 3
Als je dus alleen puzzel 3 goed hebt gemaakt dan ben je roze. Maar als je daarna nog puzzel 1 instuurde werd je weer geel.
Laatst bijgewerkt door Freggel op 03-04-11 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt
MarJon
Geplaatst: 03-04-11 11:32
Volgens mij niet, want als je geel was, dan had je puzzel 1 goed. Als je blauw was, dan had je puzzel 2 goed. Als je puzzel 3 goed had werd je roze. Tenminste, zo is het gegaan volgens mij hoor. Maar misschien kan een teamie meer duidelijkheid geven?
Eigenlijk zouden we als we ze alle 3 goed hadden......groen moeten worden!
Alwiene
Geplaatst: 03-04-11 12:52
De bedoeling was stapelen. Dus geel voor 1, blauw voor 2 en roze voor 3 goede oplossingen, maar er was bij de teamies zelf wat verwarring waardoor het hier ook anders is neerzet en soms dus ook anders gedaan
1raadselgoed Dit is een verborgen groep, alleen leden van deze groep kunnen hun lidmaatschap hiervan zien. (geel) 2raadselsgoed Dit is een verborgen groep, alleen leden van deze groep kunnen hun lidmaatschap hiervan zien. (blauw) 3raadselsgoed Dit is een verborgen groep, alleen leden van deze groep kunnen hun lidmaatschap hiervan zien. (roze)