Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Cayenne schreef:Dat is idd Imhoff zo te zien.
Ik vind het ook jammer om te zien dat ze geen rekening houden met de verdeling van het gewicht van de ruiter op de rug van het paard door het niet-passende zadel bij de ruiter.
Juist van een Stichting die het welzijn hoog in 't vaandel zegt te hebben, zou je denken dat ze wat voorzichtiger zijn.
(Dan gaat het me alleen om de combinatie ruiter/zadel/paard, niet of de ruiter in kwestie te zwaar is, want dat lijkt me niet het geval.Moderatoropmerking:Oorspronkelijk bericht verwijderd
Mars schreef:Oud fractuur, aangeboren hoefafwijking op de röntgen en er dan zo’n zwaargewicht op laten blubberen…. En dan ook nog durven oordelen of een paard een ‘goed huisje’ heeft gehad in het verleden.
Onbegrijpelijk
capopjekop schreef:Niemand heeft gezegd dat het goed is en dat ze lekker moet opstappen
Mars schreef:capopjekop schreef:Niemand heeft gezegd dat het goed is en dat ze lekker moet opstappen
Jawel, pzb blijkbaar.
En die claimen dan nog dierenwelzijn voorop te stellen, die dingen kan ik niet rijmen. Daarbuiten heb je als het goed is thuis zelf ook een spiegel en iets van eigen verantwoordelijkheid. Om te bedenken ‘goh misschien moet ik dit niet doen met dit gewicht’