Topic paar dagen niet gevolgd maar wel veel aan het meisje gedacht en nu lees ik dit verschrikkelijke nieuws, ben er stil van.. Heel veel sterkte en kracht gewenst voor haar familie en vrienden.
XLeandrosX
Geplaatst: 13-09-12 09:20
Geen woorden voor....... Gecondoleerd. Bianca rust zacht.
bicci
Geplaatst: 13-09-12 09:22
in diep geloof, dat dit het beste geweest moet zijn voor bianca , wens ik ieder die meeleefde heel veel sterkte toe,
mijn gedachten gaan uit naar haar familie en dierbare, die zonder haar verder moeten gaan,
rest slechts dankbaarheid voor het prachtige bokt-saamhorigheids gevoel. een wijze om dit allemaal een plekje te gaan geven..
gaat je goed bianca, rust zacht...
liefs, bianca.
Jiwa
Geplaatst: 13-09-12 09:23
Vreselijk.. ik hoopte zo op goed nieuws. Rust zacht dappere meid, ik hoop dat je nu geen pijn hebt en bij je paarden bent. Je hebt ontzettend sterk gevochten, niets dan respect.
Ik wil de nabestaanden heel veel sterkte wensen met dit grote en heftige verlies.
Lieuwkje_90
Geplaatst: 13-09-12 09:24
Verschrikkelijk.. Ook ik lees al vanaf het begin mee.. Ik zat de hele dag te kijken of er al een update was en nu lees ik net dit verschrikkelijke nieuws.. Héél veel sterkte aan iedereen die B. kende!!
Kippevel staat over mijn hele lijf.... Ik wil de familie, vrienden en kennissen van Bianca heel veel sterkte wensen met dit grote verlies!
Destino
Geplaatst: 13-09-12 09:27
Hier ook een meelezer vanaf het begin.. Wat een vreselijk triest einde!
Heel veel sterkte voor de familie, vrienden en kennissen.
lolclub
Geplaatst: 13-09-12 09:28
Er gebeuren dagelijks vele ongelukken, ik lees het en vergeet het weer.
Maar het ongeluk van Ferdi en Bianca greep me vanaf het eerste moment naar de keel. Waarom ? ik weet het niet, ik kende jullie niet en toch greep het me zo aan...
Ik heb het topic daarna dagelijks gevolgd en iedere keer bij een update van Linda was ik een beetje opgelucht, er kwam al weer iets reactie van Bianca, zou het dan toch goed komen ?
Na gister is die hoop vervlogen en zit ik hier met een dikke keel van de emoties de reacties van iedereen te lezen.
Familie, vrienden en kennissen van Bianca heel veel sterkte gewenst bij dit enorme verlies.
Keet
Geplaatst: 13-09-12 09:29
Update 5 had moeten zijn: ze heeft haar ogen geopend, ze is wakker..... Maar inplaats daarvan het allesslechtste nieuws wat er is..... ze heeft de strijd verloren.....
Lieve Bianca! Hopelijk vind je Smurf en Fer snel daarboven en kunnen jullie lange ritten door de eeuwige groene velden maken. Lieve familie van Bianca, er zijn weinig mensen die kunnen begrijpen wat jullie nu doormaken. Ik wens jullie veel liefde, sterkte en wijsheid toe voor de komende uren, dagen, weken, maanden en jaren. Want jullie moeten zonder Bianca doorleven en dat zal erg zwaar gaan vallen, onvoorstelbaar zwaar.
Ook hier een stille meelezer... Verschrikkelijk om te lezen dat ze is overleden. Wat ontzettend oneerlijk..
Heel veel sterkte voor de familie, vrienden en andere nabestaanden...
Waratje
Geplaatst: 13-09-12 09:31
Zo triest, zo onverwacht
Veel sterkte voor Bianca's familie en vrienden om dit verlies een plekje te geven.
laura1987
Geplaatst: 13-09-12 09:31
Wat een vreselijk nieuws dat ze de strijd heeft verloren. Ik wil haar familie en vrienden heel veel sterkte wensen met het verwerken van die grote verlies!
zwartepaerd
Geplaatst: 13-09-12 09:32
Net als veel andere bokkers volgde ik dit topic meerdere malen per dag, en hoopten we met zijn allen op een andere afloop. Helaas heeft dit niet zo mogen zijn. Familie en vrienden heel veel sterkte gewenst met dit zware verlies.
maybe2
Geplaatst: 13-09-12 09:34
hier ook een stille meelezer,heel veel sterkte voor de familie en vrienden en nabestaanden. het leven is niet eerlijk,zo jong nog. verschrikkelijk.
Ollie23
Wat treurig om te lezen. Vreselijk, wat een naar einde. Ik wens alle nabestaanden en mensen die dicht bij haar stonden, veel kracht en sterkte.
sabrina1983
Nog niet gereageerd, maar wel veel aan haar en haar familie gedacht de afgelopen weken.
Aan alle nabestaanden; Heel, heel veel kracht toegewenst voor nu en de komende tijd!
Cavaletto
Heel veel sterkte voor familie en vrienden van Bianca. Ik hoop dat het medeleven en de saamhorigheid op Bokt alle bekenden van Bianca meehelpt dit enorme verlies te verwerken.
Rust zacht.
Anoniem
Heel erg veel sterkte voor alle mensen die haar lief hadden.
Ik wil iedereen die Bianca lief had, op wat voor manier dan ook, heel veel sterkte wensen met dit verlies.
kally
Geplaatst: 13-09-12 09:35
Jeetje, wat ontzettend naar bericht, elke keer even kijken hoe het met haar gaat en dan zulk triest nieuws....
Familie, vrienden en en ieder die haar lief was, heel veel sterkte voor nu en de komende tijd....
mirmar
Geplaatst: 13-09-12 09:39
Jeetje, wat naar zeg! Kende haar niet maar wil de nabestaanden en iedereen die haar wel heeft gekend heel veel sterkte wensen de komende tijd.
Gianna
Geplaatst: 13-09-12 09:40
Wat vreselijk zo'n jonge meid in de bloei van haar leven, nog een toekomst voor zich... Alle nabestaande en betrokkenen wens ik heel veel kracht en sterkte!
XLC70
Geplaatst: 13-09-12 09:41
Hier ook een stille meelezer. Net zoals velen keek ik meerdere malen per dag of er een positief bericht opstond. Helaas was ik hier na update 4 al bang voor en werd het zojuist bevestigd toen ik Bokt aanklikte. Ik wens de nabestaanden van Bianca ontzettend veel sterkte in deze vreselijk verdrietige tijd.
Mijn eerdere gedachte was wel: ze is bij Smurf en Ferdie, dat geeft haar rust
Oryani
Geplaatst: 13-09-12 09:44
Geen leeftijd om te sterven, geen manier om te sterven... Ontzettend jammer...