fenja schreef:Cayenne even een vraagje. Wat gebeurd er met de mensen die een val hebben gemaakt. Mogen die morgen ook niet meer mee doen?Nope.
MelanieB schreef:Ladybird schreef:Ik denk ook dat de meeste kilo's patat door de eventing ruiters gegeten word vadnaag...McDonalds is hoofdsponsor van OS toch verrek.. nou je het zegt vandaaaar al die patat etende ruiters..
Zo ff de laptop aan de kant, ben er over een dik kwartier wel weer als Lips keurig over de finish is.Hij start hoor ik net 4 minuten achter 'de Belg'. Die moet alleen nog ff wachten ivm de hindernis check.
fenja schreef:Cayenne even een vraagje. Wat gebeurd er met de mensen die een val hebben gemaakt. Mogen die morgen ook niet meer mee doen?Zijn helemaal uitgeschakeld.
Ladybird schreef:MelanieB schreef:Ik denk ook dat de meeste kilo's patat door de eventing ruiters gegeten word vadnaag...McDonalds is hoofdsponsor van OS toch verrek.. nou je het zegt vandaaaar al die patat etende ruiters..[/quote]hihi inderdaad
Gave schimmel! Ben heel benieuwd hoe die het gaat doen!Ennehh, die fluitjes en sirenes hebben wel een andere betekenis gekregen voor mij
_San87_ schreef:fenja schreef:Cayenne even een vraagje. Wat gebeurd er met de mensen die een val hebben gemaakt. Mogen die morgen ook niet meer mee doen?Zijn helemaal uitgeschakeld.Wat gebeurd er met de penalty's voor het landenteam?