Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BailyKarlos schreef:Worden jullie ook zo bloedje fanatiek na het kijken naar deze leuke combinaties?
Ik ging gister met het idee op mijn paard zitten dat ik er een flinke passage uit ging knallen, hihi!
Wel heerlijk gereden overgens. Peerd werd net zo fanatiek als ik!
BailyKarlos schreef:Kan je ergens de proef van Ed nog terugkijken??
Aranel schreef:Ik vind het zo zielig voor Edward.. vorige WEG had hij drie keer goud en nu zegt hij zelf dat hij hoopt het wegstreepresultaat te zijnHoop voor hem dat hij wel de special mag rijden en dat hij daar wat goed kan maken!
History_ schreef:Aranel schreef:Ik vind het zo zielig voor Edward.. vorige WEG had hij drie keer goud en nu zegt hij zelf dat hij hoopt het wegstreepresultaat te zijnHoop voor hem dat hij wel de special mag rijden en dat hij daar wat goed kan maken!
Mogen alle 30 eerste ruiters nog door naar de Special en geldt die regel van 'maximimum 3 per land' enkel voor de Kür? Of zit het er voor Edward op als Adelinde meer heeft?
BailyKarlos schreef:Ik vind het ook zo rot voor hem. Het is zo'n goede sympathieke ruiter. Telkens overkomt hem iets. Lingh verkocht, Toot verkocht beide voor de OS en nu zijn beste paard geblesseerd.
Maar hij houd zich erg goed staande ondanks alle tegenslagen.
Ik vind Voice overgens een veel aansprekender paard dan Undercover, maarja Fritsie kan Piafferen als de beste en het gaat uiteindelijk om de prestaties.
Hoe gaaf zou het zijn als Damon Hill verkocht werd aan Glocks... Dat zou pas revenge zijn.. Fantaseert verder...
ramboe schreef:Kijk nu de proef terug van Carl heter. Erg goed!
Maar sinds wanneer rijdt hij met cap?
Ik vind het echt super om te zien hoeveel ruiters met cap rijden!
Voorbeeld van Charlotte Dujardin geweest in Londen?
miccamaaike schreef:Mooie rit van Kittel! Had eigenlijk verwacht dat ze wel hoger zouden scoren. Ik vind het maar raar dat de jury voorzichtig zou zijn met de punten omdat ze dit jaar nog niet zo veel hebben laten zien oid... rare sport...
Janine1990 schreef:ramboe schreef:Kijk nu de proef terug van Carl heter. Erg goed!
Al tijden hoor![]()
Niet naar voorbeeld van Charlotte, maar waarschijnlijk naar aanleiding van het ongeluk van een Amerikaanse GP amazone, die weken in coma heeft gelegen na een val van haar paard, zonder cap. Heeft opnieuw moeten leren lopen en rijden. Was overigens een vrij bekende naam, maar ik kom er zo even niet op. In ieder geval van het genre dat ook wereldbekerwedstrijden rijdt.
Daarbij is er geen verplichting meer voor hoedjes, maar hebben ruiters vrije keuze.
xMercury schreef:ramboe schreef:Kijk nu de proef terug van Carl heter. Erg goed!
Hee! Waar heb je de proef van Carl gevonden?
xMercury schreef:ramboe schreef:Kijk nu de proef terug van Carl heter. Erg goed!
Hee! Waar heb je de proef van Carl gevonden?