Als er al iemand van het team is, die zichzelf kan kopiëren, dan ben ik het wel. Maar ik geloof dat ik me bij de kerstkaart ingehouden heb
Ooww daarom hield ik een Mii poppetje over... Jij hebt jezelf gekopieërd en toen stiekem 2 mii's gemaakt zeker ^^ Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Misschien is hij wel zo blij omdat die ene bokker hem op een andere plek gezet heeft dan de plek die juist was.
Bellatrix schreef:Karl...ga je nog bekend maken welke bokker jou zo blij heeft gemaakt?Ik wil het ook weten
Ja, misschien heeft die bokker hem op de plek van Sjoert of Bart gezet en hem dus ziet als jonge god.
Bellatrix schreef:Ja, misschien heeft die bokker hem op de plek van Sjoert of Bart gezet en hem dus ziet als jonge god. Precies.
Helaas, helaas, op die bekendmaking zullen jullie ook nog even moeten wachten Maar laten we het erop houden dat tenminste één bokker doorhad dat de mii van een jonge god bij Karl hoorde
Ik ga nog even heeeeeeel last minute een poging wagen (Doet ik anders nooooooit)Is de laatst geupdatete hintlijst die van pagina 87 oid?
Oh in dat geval heb ik ineens helemaal geen Karl meer op mijn lijstje staan, want echt bij een jonge God had ik de naam nou niet geplaatst
Dan mag je ook nog wel ff stemmen op het nieuwsmoment van het jaar (dat kan nl. ook tot die tijd )Karl kwatst nooit...
Karl66 schreef:Ik kwats, jij kwatst, hij kwatst, wij kwatsen? Dat woord heb jij zeker verzonnen Karl?