Mayflower_ schreef:Ik zag nooit vergeten dat hij op de WEG de wissels om de pas met 1 hand sprong. ja dat was echt zo onverwachts! echt een speciale proef was dat toen, volgens mij de eerste keer dat ik echt van hem gehoord had!!daarna heb ik khet een paar andere ruiters ook nog zien doen trouwens!
_Memphis_ schreef:Hij is zo lief voor zn paard altijd Dat noem ik nou een witte schimmel!heb je hem wel eens helemaal bezweet en dan avondprogramma met lampen erop gezien dan is hij echt net zilver
Melisding schreef:Idd het is altijd halt achteruit vooruit. Nooit tussen achteruit en vooruit eerst nog halthoudenlIn België zit halt-achteruit-halt-vooruit er wel in hoor, in de lagere proeven
RM94 schreef:_Memphis_ schreef:Hij is zo lief voor zn paard altijd Dat noem ik nou een witte schimmel!heb je hem wel eens helemaal bezweet en dan avondprogramma met lampen erop gezien dan is hij echt net zilver Jaa!
Cayenne schreef:Hee, journalist van het AD zit naast me Weet alleen weinig van paarden geloof ik.tijd om diegene wat kennis mee te geven!