Ikima schreef:Kan iemand naar Anita twitteren dat ze even bij deze laatste ruiters d'r kop moet houden, zo zonde van de proeven. Geweldige piaffuuh
_San87_ schreef:Waar ken ik die muziek toch van... .Die van de Piaffe was mijn beltoon ooit. Het gaat nog goed!!!!!!!
Heleen_B schreef:_San87_ schreef:Waar ken ik die muziek toch van... .Zwanenmeer.Dat was 'm ja . Schandalig dat ik dat niet weet, pas nog gezien .
Fenneeee schreef:Cayenne schreef:"and after Adelinde we get the Great Rath with Totilas"."Great Rath with Totilas? shouldn't that be Rath with the Great Totilas?""Well, you can't say that Rath is a small guy" geniaal
Airborn schreef:Kuuuuuut, het gaat hier zo regenen, en mn was hangt buiten...Laat maar hangen!Dit is belangrijker!
NonaWen schreef:Ikima schreef:Kan iemand naar Anita twitteren dat ze even bij deze laatste ruiters d'r kop moet houden, zo zonde van de proeven. Geweldige piaffuuhNee nee, Ge-wel-di-ge piaffuuhh.
Airborn schreef:Kuuuuuut, het gaat hier zo regenen, en mn was hangt buiten...Was.. ach... prioriteiten...