Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoekgedoe schreef:Wat weet jij van journalistiek en professioneel, @superpony? Stuur gewoon een pb - praten we even verder.
Zoekgedoe schreef:Wat weet jij van journalistiek en professioneel, @superpony? Stuur gewoon een pb - praten we even verder.
Dreamboy schreef:Zoekgedoe schreef:Wat weet jij van journalistiek en professioneel, @superpony? Stuur gewoon een pb - praten we even verder.
Ik vind het overigens niet erg slim dat je je hier bekend maakt. Zoals ik al zei leest pzb mee. Dat doen ze vast niet onder hun eigen naam dus de kans dat je iemand van pzb benadert of door een van hun benaderd wordt is aanwezig. Dan is, waar je zo anoniem mee bezig bent, niet zo anoniem meer.
superpony schreef:Het gaat je niks aan wat ik er vanaf weet en hoef ook geen verklaring hier aan een vreemde af te leggen. En we gaan zeker niet pb-en. Daar doe ik niet aan.
Maar verder; hahahahaha
Dreamboy schreef:Zoekgedoe schreef:Wat weet jij van journalistiek en professioneel, @superpony? Stuur gewoon een pb - praten we even verder.
Ik vind het overigens niet erg slim dat je je hier bekend maakt. Zoals ik al zei leest pzb mee. Dat doen ze vast niet onder hun eigen naam dus de kans dat je iemand van pzb benadert of door een van hun benaderd wordt is aanwezig. Dan is, waar je zo anoniem mee bezig bent, niet zo anoniem meer.
BigOne schreef:Los van pzb , wanneer eigenaren nu eens zelf verantwoordelijkheid nemen waren deze zaken verleden tijd. Dan had imhoff over de groene weiden gerend bvb. Dat is het nadeel van de huidige tijd, echte paarden mensen zijn er niet zo heel veel meer en mensen met paarden “ dumpen” ze hier . Niet allemaal maar toch, laat ze hemelen ipv de ellende voort te laten duren.
Wanneer imhoff werkelijk een zenuw snede ( volgens mij verboden) heeft gehad is dat een grof schandaal.
BigOne schreef:Los van pzb , wanneer eigenaren nu eens zelf verantwoordelijkheid nemen waren deze zaken verleden tijd. Dan had imhoff over de groene weiden gerend bvb. Dat is het nadeel van de huidige tijd, echte paarden mensen zijn er niet zo heel veel meer en mensen met paarden “ dumpen” ze hier . Niet allemaal maar toch, laat ze hemelen ipv de ellende voort te laten duren.
Wanneer imhoff werkelijk een zenuw snede ( volgens mij verboden) heeft gehad is dat een grof schandaal.
Mars schreef:BigOne schreef:Los van pzb , wanneer eigenaren nu eens zelf verantwoordelijkheid nemen waren deze zaken verleden tijd. Dan had imhoff over de groene weiden gerend bvb. Dat is het nadeel van de huidige tijd, echte paarden mensen zijn er niet zo heel veel meer en mensen met paarden “ dumpen” ze hier . Niet allemaal maar toch, laat ze hemelen ipv de ellende voort te laten duren.
Dus de dood is de enige manier waarop je als eigenaar je ''verantwoordelijkheid neemt?'' Terwijl een dier misschien nog jaren pijnvrij ergens rond kan grazen?
StalNollie schreef:Je kunt elkaar toch bellen. Telefoon nummer wisselen zie ik geen problemen in. Kunt uiteindelijk nummer blokkeren
Mars schreef:BigOne schreef:Los van pzb , wanneer eigenaren nu eens zelf verantwoordelijkheid nemen waren deze zaken verleden tijd. Dan had imhoff over de groene weiden gerend bvb. Dat is het nadeel van de huidige tijd, echte paarden mensen zijn er niet zo heel veel meer en mensen met paarden “ dumpen” ze hier . Niet allemaal maar toch, laat ze hemelen ipv de ellende voort te laten duren.
Dus de dood is de enige manier waarop je als eigenaar je ''verantwoordelijkheid neemt?'' Terwijl een dier misschien nog jaren pijnvrij ergens rond kan grazen?
E_C schreef:Rizette schreef:Hebben er hier meer mensen een privebericht ontvangen van een journalist die een verhaal uit de eerste hand wil schrijven over Paard zoekt Baas? Komt voor mij zo uit de lucht vallen. Zou bij wijze van spreken ook van PZB zelf kunnen zijn. ournalist noemt niet de eigen naam in het eerste bericht dus je hebt geen idee met wie je in gesprek bent en je raad het al, pas lid van Bokt natuurlijk. Heb er maar eens voor gekozen om niet te reageren.
Verder niks met PZB te maken, maar ik heb naar aanleiding van een van mijn topics hier op bokt een redacteur van een TV studio in m'n inbox gehad die mij in een serie op discovery+ wilden hebben. Wel met naam, toenaam en contactgegevens en alles. Deze persoon had ook speciaal een account op bokt aangemaakt om mij te benaderen. Dit gebeurt dus wel, al mag deze journalist zich wel eerst kenbaar maken.
Zoekgedoe schreef:Ik zie dat er wat gespeculeerd wordt over ‘een journalist’ die Rizette heeft benaderd. Maar omdat ie zijn naam niet kenbaar maakte dus ‘verdacht’ is. Nou, die journalist ben ik. Ik heb haar een vraag gesteld. Ik heb hier almet een aantal mensen contact gehad, ook telefonisch. Die weten wie ik ben. Rizette had gewoon ook wat meer kunnen vragenIk heb er niet per se belang bij dat hier ruim rond zingt wie ik ben en waar ik voor werk. Ik wil geen slapende honden wakker maken…