camille_J_M schreef:wat zijn jullie aan het doen?(zo gaat de tijd sneller)Dat zeg ik niet want dan moet ik je vermoorden...
Iris82 schreef:camille_J_M schreef:wat zijn jullie aan het doen?(zo gaat de tijd sneller)Dat zeg ik niet want dan moet ik je vermoorden... eng...
Nog 75 woorden te gaan en dan zitten we op 1000, prachtig verhaal is het geworden en hopelijk scheelt dit weer een ban
Iris82 schreef:camille_J_M schreef:wat zijn jullie aan het doen?(zo gaat de tijd sneller)Dat zeg ik niet want dan moet ik je vermoorden... WHOOOO die moordlustige zaken bespreken we alleen met mij in PB he?
Beau_Myrthe schreef:Nog 75 woorden te gaan en dan zitten we op 1000, prachtig verhaal is het geworden en hopelijk scheelt dit weer een ban
MarlindeRooz schreef:Ik zit in de trein, helaas is de knappe jongen die schuin tegenover me zat net uitgestapt. Glaasje rose?
Jeej, nog maar 27 minuten.Gok dat ik deze trekking alleen even niet live mee ga maken, ik gok dat die kleine hier zo wakker gaat worden en dan moet ik aan de bak. Dat was dan een heerlijk dagen SOGgen