Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellieellende schreef:PineApple schreef:Roelie, ik vind het heel knap dat je hier aan mee gewerkt hebt.
Wij zitten in het hktopic wat is ontstaan vanwege Champie en haar tweeling...ik geloof dat we ons allemaal nogal bedonderd voelden toen we merken dat het Marialva was...
Nu dit toch ter sprake komt wil ik wel een verwijtende blik werpen naar enkele aanhangers toentertijd die toen heel bokt gingen afspeuren naar kritieke opmerkingen nav dit topic. Ze kwamen ons huiskamer topic binnenvallen met bedreigingen etc naar behoorlijk onschuldige mensen. Wees in de toekomst gewaarschuwd als je voor iemand op wil komen waarvan je alleen een boktprofiel kent en geen gezicht erachter.
lillytjuh schreef:Zo zijn er meer mensen die de waarheid over C hebben proberen te geven op diverse fora en keer op keer een ban hebben gehad en vele boze mails en pm's van haar aanhangers.
Ik verwacht niet dat ze naar het buitenland gaat, dat is teveel werk voor haar en ze heeft ook nog een man en een kind die ze hier in meegetrokken heeft. Ze begint gewoon onder een andere naam een kilometer of 20 verderop opnieuw. Zo doet ze het al jaren en al die jaren is het goed gegaan. Ik hoop echt dat ze nu eens echt aangepakt gaat worden.
Yvette10 schreef:Lieve paardenmensen, ik wil haar niet goedpraten maar zelf heb je ook een onderzoeksplicht.
Neem altijd een deskundige mee en laat het paard voor de aankoop zelf keuren door een onafhankelijke dierenarts dus zeker niet die van de verkoopster.Zo kan je veel ellende bespaard blijven.
zodiacje schreef:tja, die wijze les is wel redelijk duidelijk geworden nu...
nicole3939 schreef:pffff jaaaaaa ik heb wel alle 50 blz. gelezen die ik achterliep!!!!!!
Wat zijn er toch *** mensen om de eigenaars van Lucky zo aan te vallen. Ja mijn dochter is ook een supertalent!!!! Het is toch mijn dochter? Heeft iemand haar dochter ooit zien rijden behalve Roelie waar zij les van krijgt. Oordeel dan niet!
En hoevaak het wel niet langs komt over keuren......
Ik hoop echt dat dit soort handelaren (of particulieren) aangepakt gaan worden.
ellieellende schreef:PineApple schreef:Roelie, ik vind het heel knap dat je hier aan mee gewerkt hebt.
Wij zitten in het hktopic wat is ontstaan vanwege Champie en haar tweeling...ik geloof dat we ons allemaal nogal bedonderd voelden toen we merken dat het Marialva was...
Nu dit toch ter sprake komt wil ik wel een verwijtende blik werpen naar enkele aanhangers toentertijd die toen heel bokt gingen afspeuren naar kritieke opmerkingen nav dit topic. Ze kwamen ons huiskamer topic binnenvallen met bedreigingen etc naar behoorlijk onschuldige mensen. Wees in de toekomst gewaarschuwd als je voor iemand op wil komen waarvan je alleen een boktprofiel kent en geen gezicht erachter.
Toutiemeis schreef:Nou, die *&^$% heeft mij ooit een pony verkocht, bleek na aankoop gewoon 4 maanden drachtig te zijn...!!!
Je kon haar benen niet aanraken, dan vloog ze de lucht in, en op stal klom ze eruit!
Duizenden euro's gekost aan dierenarts, de merrie door Monty Roberts laten behandelen, en tot overmaat van ramp......
Ga ik mensen waarschuwen voor dat mens, loopt ze me te bedreigen en te doen, dat ik me pony weleens "per ongeluk" met doorgesneden keel zou kunnen vinden in me wei!! En maar bellen op de thuistelefoon....
GELUKKIG heeft ze ons nooit gevonden, maar ze wou wel me veulen hebben als die geboren zou worden... JA, DAAAGGGG
Mafketel, ze is echt ziek in der hoofd, en ze weet het zelf ook!
Roelie, ken je Patou nog?
Toutiemeis schreef:Nou, die *&^$% heeft mij ooit een pony verkocht, bleek na aankoop gewoon 4 maanden drachtig te zijn...!!!
Je kon haar benen niet aanraken, dan vloog ze de lucht in, en op stal klom ze eruit!
Duizenden euro's gekost aan dierenarts, de merrie door Monty Roberts laten behandelen, en tot overmaat van ramp......
Ga ik mensen waarschuwen voor dat mens, loopt ze me te bedreigen en te doen, dat ik me pony weleens "per ongeluk" met doorgesneden keel zou kunnen vinden in me wei!! En maar bellen op de thuistelefoon....
GELUKKIG heeft ze ons nooit gevonden, maar ze wou wel me veulen hebben als die geboren zou worden... JA, DAAAGGGG
Mafketel, ze is echt ziek in der hoofd, en ze weet het zelf ook!
Roelie, ken je Patou nog?
Misschien kun je NEWNAILS een pb sturen...
Via de website van undercover roepen ze ook gedupeerden op...
Succes!!
roelie85 schreef:wat een complete onzin! ze zou die merrie voor mij gekocht hebben zodat ik er wedstrijd mee kon gaan rijden, dat ongeluk was met 1 van haar eigen paarden en dat ongeluk heeft niet voor de roet gezorgd hoor!