Anoniem schreef:marlies85 schreef:Bij het prijzenfestijn om 16.00u krijgt iedereen vast een cup-a-soup van de modjes Wel tomaten cup-a-soup dan he groenten soep
xDonja schreef:En dat ze het verschil tussen ondertitel en onderschrift niet weten. daar was ik er vanochtend ook nog een van hoor nu weet ik het wel
Anoniem schreef:marlies85 schreef:Bij het prijzenfestijn om 16.00u krijgt iedereen vast een cup-a-soup van de modjes Wel tomaten cup-a-soup dan he Nee, groentesoep!
Lezen is een vak he mensen!Niet ieder zit misschien al zo lang op bijt dat ze het verschil weten tussen ondertitel en onderschrift.....
Vadiz schreef:Ik heb bij de ronde van 11.00 een nieuw onderschrift 'gewonnen'. Ben benieuwd of ik er bij de volgende rondes ook weer bijzit....Ondertitel bedoel je?
Nee, ik stem voor tomatensoep Wat moet er anders met die tomaten gebeuren die als puree zijn geworden nadat ze tegen modjes zijn aangegooid
Anoniem schreef:marlies85 schreef:Bij het prijzenfestijn om 16.00u krijgt iedereen vast een cup-a-soup van de modjes Wel tomaten cup-a-soup dan he groenten soep [/quote] jaaaa groenten soep is lekkerder
Vadiz schreef:Ik heb bij de ronde van 11.00 een nieuw onderschrift 'gewonnen'. Ben benieuwd of ik er bij de volgende rondes ook weer bijzit....Geen Os aar een Ondertitel
Vadiz schreef:Ik heb bij de ronde van 11.00 een nieuw onderschrift 'gewonnen'. Ben benieuwd of ik er bij de volgende rondes ook weer bijzit....Ondertitel dus En als je je eenmaal ingeschreven hebt doe je iedere ronde mee en je wint altijd wat!