Jasmijn76 schreef:Myrthe92 schreef:
Haha plaatselijk? Leiden is het droog...
hier regent het ook..hoekse waard(onder rotterdam)
Haha ja, maar dorp waar xCaitlin woont ligt hier echt een paar kilometer vandaan.. vandaar!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
s0173957 schreef:zonde zonde zonde van die fout vlak voor de wissels... domme fout, echt domme fout... en die telt dubbel.
Voor de rest is de piaffe sterk verbeterd (veel meer ter plaatse) en zijn de overgangen pi-pa super.
Voor een meer expressieve piaffe is Apollo gewoon niet sterk genoeg!
RM94 schreef:KG_Images schreef:Gelpad vind ik niet zo vreemd, is een drukverdeler. Alleen maar fijner voor de paardenrug.
er is een paar jaar geleden al een test gedaan in zwitserland en de gelpad kwam daar erg slecht uit
KG_Images schreef:KG_Images schreef:Gelpad vind ik niet zo vreemd, is een drukverdeler. Alleen maar fijner voor de paardenrug.
er is een paar jaar geleden al een test gedaan in zwitserland en de gelpad kwam daar erg slecht uit
Ligt er ook maar net aan wat je hebt, is een beetje lastig te zien vanaf het scherm.
Ik heb bijvoorbeeld deze: Voor een betere druk verdeling waarbij in mijn paard's geval de druk meer van de lendenen word gehaald.
http://www.ruitersportdesmidse.nl/media ... legger.gif
Daarnaast zijn niet alle testen objectief, dan zou ik er toch een aantal willen zien van verschillende concerns.