Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roelie85 schreef:Girl In The Mirror schreef:Vraag me af of die merrie wel helemaal kosher was, ben benieuwd waar die heen is gegaan...
Jij hebt het denk ik over Bijou? Paard met een botsplinter! zogenaamd littekenweefsel
fokfanaat schreef:hahhaah dit kreeg ik te horen:
ja ze verder helemaal Röntgenlogisch tip top in orde!
een geweldig paard met een enorm lief en aanhankelijk karakter, Dat maakt het zo moeilijk voor mij!
de reden waarom ze nog niet PROK is gekeurd is omdat ik 2 maanden nadat ik haar van mijn man kreeg een heel ernstig ongeluk heb gehad met een gast merrie die bij ons stond voor een dekking en wilde alles toen met haar doen, maar helaas gooide het ongeluk roet in de planning.
DON___RUBIN schreef:roelie85 schreef:Nou nee zit niet bepaald net in de paarden en over welk paard heb jij het en wie zegt dat een kreupel paard mij niet is opgevallen!
Nouja, als ieder paard wat mankeert, dan lopen ze ook niet zuiver neem ik aan of ontspannen zich lekker..![]()
Mindfields schreef:fokfanaat schreef:hahhaah dit kreeg ik te horen:
ja ze verder helemaal Röntgenlogisch tip top in orde!
een geweldig paard met een enorm lief en aanhankelijk karakter, Dat maakt het zo moeilijk voor mij!
de reden waarom ze nog niet PROK is gekeurd is omdat ik 2 maanden nadat ik haar van mijn man kreeg een heel ernstig ongeluk heb gehad met een gast merrie die bij ons stond voor een dekking en wilde alles toen met haar doen, maar helaas gooide het ongeluk roet in de planning.
Het is toch echt te schunnig voor woorden he..............
Citaat:hey Roelie (dit is de R van C&R Stables)
roelie85 schreef:ricy schreef:Roelie vind het knap en goed van je dat je geholpen hebt aan de ontmaskering.![]()
![]()
leeft het veulen nog zover je weet?
Voor zover ik weet wel! maar pin me er niet op vast ik kom daar niet meer!
zodiacje schreef:Roelie,
Allereerst top wat je gedaan hebt!
Je zal vast zenuwachtig geweest zijn met die camera zeg!
Je zal hier vast veel vragen krijgen, ook één van mij:
Ik quote dit van C in het topic over de tweeling in aantocht:Citaat:hey Roelie (dit is de R van C&R Stables)
Ik kreeg tijdens het programma de indruk dat je daar paarden verzorgde maar als ik dit lees ging dat dieper?
Waren jullie ook zakenpartners dan?
en ook ik vraag mij af of je weet hoe het gaat met Kamilla...?
Oh en nu ik toch bezig ben; heb jij Undercover benaderd of zij jou?
Nogmaals top!
Ik wens je een hele gelukkige verdere paarden carriere toe!
slimmerik schreef:ricy schreef:Roelie vind het knap en goed van je dat je geholpen hebt aan de ontmaskering.![]()
![]()
leeft het veulen nog zover je weet?
Tjonge, wat zul jij de dieren missen daar...Hoop dat je gauw een ander rij-adresje vindt.
PineApple schreef:Roelie, ik vind het heel knap dat je hier aan mee gewerkt hebt.
Wij zitten in het hktopic wat is ontstaan vanwege Champie en haar tweeling...ik geloof dat we ons allemaal nogal bedonderd voelden toen we merken dat het Marialva was...