Undercover in Nederland mag beelden handelaar toch uitzenden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Re: Undercover in Nederland mag beelden handelaar toch uitzenden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:48

Oh zo.... ik dacht van die merrie... tja, het wordt al laat he...

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:49

hoe is het trouwens met dat veulentje afgelopen?

heb geprobeerd het hele topic te lezen,maar gaat zo snel dat ik het niet meer bij kan houden allemaal,.dus mocht t al verteld zijn ergens,.dan sorry :+

Girl In The Mirror

Vraag me af of die merrie wel helemaal kosher was, ben benieuwd waar die heen is gegaan...

roelie85

Jolliegirl schreef:
idefix4 schreef:
Ik hoop dat Jolliegirl gelijk krijgt en dat C nog een toontje lager gaat zingen. .

uhh.. zeg ik dat ergens? :=

haha dat was ik ook al aan het zoeken!
Maar laten we het hopen!

roelie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:50

Girl In The Mirror schreef:
Vraag me af of die merrie wel helemaal kosher was, ben benieuwd waar die heen is gegaan...

Jij hebt het denk ik over Bijou? Paard met een botsplinter! zogenaamd littekenweefsel

DON___RUBIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:51

roelie85 schreef:
Nou nee zit niet bepaald net in de paarden en over welk paard heb jij het en wie zegt dat een kreupel paard mij niet is opgevallen!

Nouja, als ieder paard wat mankeert, dan lopen ze ook niet zuiver neem ik aan of ontspannen zich lekker.. :o

Boelles

Roelie, wist C meteen dat jij degene was die 'uit de kast' was gekomen ofniet? Vond je dat Alberto Stegema genoeg heeft laten zien?

fokfanaat

roelie85 schreef:
Girl In The Mirror schreef:

Jij hebt het denk ik over Bijou? Paard met een botsplinter! zogenaamd littekenweefsel

hahhaah dit kreeg ik te horen:

ja ze verder helemaal Röntgenlogisch tip top in orde!
een geweldig paard met een enorm lief en aanhankelijk karakter, Dat maakt het zo moeilijk voor mij!

de reden waarom ze nog niet PROK is gekeurd is omdat ik 2 maanden nadat ik haar van mijn man kreeg een heel ernstig ongeluk heb gehad met een gast merrie die bij ons stond voor een dekking en wilde alles toen met haar doen, maar helaas gooide het ongeluk roet in de planning.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:52

Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het met de witte merrie en het veulen is afgelopen... leven ze nog?

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:52

hahaha, Fokfanaat, klinkt heel herkenbaar haha. Ik kan daar zowiezo slecht tegen als iemand altijd over zichzelf schrijft. Dat deed ze wel vaker in een ander topic ook. Dan stop ik op een gegeven moment met lezen. :+
Jolliegirl: Ik heb leren lezen toen ik een jaar of 6 was en de C heb ik al veelvuldig gezien. Verder heb ik ook geen paard gekocht ofzo. Ik had al vastgesteld dat ik daarin niet bij haar moest zijn, want ik had n.a.v. een heftig berichtje van iemand die gewoonlijk nooit in dat topic kwam vragen gekregen. Google vertelt je dan veel.... Maar ik wist van te voren ook al om wie het ging, en door dat gedoe, was ik ook zeer benieuwd.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:53

fokfanaat schreef:

een geweldig paard met een enorm lief en aanhankelijk karakter, Dat maakt het zo moeilijk voor mij!

de reden waarom ze nog niet PROK is gekeurd is omdat ik 2 maanden nadat ik haar van mijn man kreeg een heel ernstig ongeluk heb gehad met een gast merrie die bij ons stond voor een dekking en wilde alles toen met haar doen, maar helaas gooide het ongeluk roet in de planning.

Het is toch echt te schunnig voor woorden he..............

ricy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:53

Roelie vind het knap en goed van je dat je geholpen hebt aan de ontmaskering. _/-\o_ +:)+

leeft het veulen nog zover je weet?

roelie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:54

DON___RUBIN schreef:
roelie85 schreef:
Nou nee zit niet bepaald net in de paarden en over welk paard heb jij het en wie zegt dat een kreupel paard mij niet is opgevallen!

Nouja, als ieder paard wat mankeert, dan lopen ze ook niet zuiver neem ik aan of ontspannen zich lekker.. :o

dat heb ik inderdaad bij een aantal paarden gezien! en ik heb misschien te lang gewacht met iets te doen... zelf ben ik geen directe gedupeerde en wist ik niet van al haar handelen af! aangezien ik ook nog een leven lijd en gewoon 36 uur werk een vriend heb en een eigen huis heb... Ik woonde niet daar op stal en heb niet alles gezien!
en het ging ook over heel veel paarden met valse papieren!

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:54

Ik ben benieuwd hoe het met de palomino van Zippo Macq is afgelopen... kan er dus niks over vinden op google. Zelfs zijn afstamming niet. Vraag me af of die dan wel klopte.

roelie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:55

Mindfields schreef:
fokfanaat schreef:

Het is toch echt te schunnig voor woorden he..............

wat een complete onzin! ze zou die merrie voor mij gekocht hebben zodat ik er wedstrijd mee kon gaan rijden, dat ongeluk was met 1 van haar eigen paarden en dat ongeluk heeft niet voor de roet gezorgd hoor!

roelie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:56

ricy schreef:
Roelie vind het knap en goed van je dat je geholpen hebt aan de ontmaskering. _/-\o_ +:)+

Voor zover ik weet wel! maar pin me er niet op vast ik kom daar niet meer!

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:57

Roelie,

Allereerst top wat je gedaan hebt!
Je zal vast zenuwachtig geweest zijn met die camera zeg!

Je zal hier vast veel vragen krijgen, ook één van mij:
Ik quote dit van C in het topic over de tweeling in aantocht:

Citaat:
hey Roelie (dit is de R van C&R Stables)

Ik kreeg tijdens het programma de indruk dat je daar paarden verzorgde maar als ik dit lees ging dat dieper?
Waren jullie ook zakenpartners dan?

en ook ik vraag mij af of je weet hoe het gaat met Kamilla...?

Oh en nu ik toch bezig ben; heb jij Undercover benaderd of zij jou?

Nogmaals top!
Ik wens je een hele gelukkige verdere paarden carriere toe!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 22:58

roelie85 schreef:
ricy schreef:

Voor zover ik weet wel! maar pin me er niet op vast ik kom daar niet meer!

Tjonge, wat zul jij de dieren missen daar... :(:) Hoop dat je gauw een ander rij-adresje vindt.

roelie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 23:05

zodiacje schreef:
Roelie,

Allereerst top wat je gedaan hebt!
Je zal vast zenuwachtig geweest zijn met die camera zeg!

Je zal hier vast veel vragen krijgen, ook één van mij:
Ik quote dit van C in het topic over de tweeling in aantocht:

Citaat:
hey Roelie (dit is de R van C&R Stables)

Ik kreeg tijdens het programma de indruk dat je daar paarden verzorgde maar als ik dit lees ging dat dieper?
Waren jullie ook zakenpartners dan?

en ook ik vraag mij af of je weet hoe het gaat met Kamilla...?

Oh en nu ik toch bezig ben; heb jij Undercover benaderd of zij jou?

Nogmaals top!
Ik wens je een hele gelukkige verdere paarden carriere toe!

Nee ik had gelukkig verder helemaal niks met haar! die naam heeft ze ooit bedacht en zei ook tegen iedereen dat ik haar compagnon was! wat dus niet het geval was....
Ik heb undercover niet zelf benaderd maar ik heb er wel aan meegeholpen

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 23:06

oeh... nou ik hoop voor je dat dat geen verder staartje krijgt
al zeggen jouw daden véél meer dan haar woorden...

fijn dat je dit wilde toelichten, thanks!

roelie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 23:07

slimmerik schreef:
ricy schreef:

Tjonge, wat zul jij de dieren missen daar... :(:) Hoop dat je gauw een ander rij-adresje vindt.

Ik mis de paardjes zeker daar! ik heb al een nieuw rijadres gevonden! moet ik nog heel even op wachten!

Pepper1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 23:11

Roelie, super dapper wat je gedaan hebt!
Ik dacht dat je voor C werkte, volgde de topics van champie, zodoende las ik nogal eens de C en R website... Daar werd je altijd de hemel in geprezen...

Maar goed dat je dit openbaar maakt, is voor vele een leerles! Hoop dat er voor C een passende straf volgt.... Al heb ik geen idee wie, wat, waar, hoe...enz enz.

Voor jou, succes!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 23:15

Raar mens die houdt niet van paarden maar zit wel op bokt dat toch vooral een paardenforum is voor paardengekken/liefhebbers, fokt, houdt paarden en handeld erin.

Wat een naar mens zeg bah, de paarden zijn er hier de dupe van.

Ongelooflijk zeg, ik had helaas de uitzending op tv gemist maar wel uitzending gemist gezien op het internet, ongelooflijk zeg van hoe die nare dingen zegt tegen een paard.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 23:29

Roelie, ik vind het heel knap dat je hier aan mee gewerkt hebt.
Wij zitten in het hktopic wat is ontstaan vanwege Champie en haar tweeling...ik geloof dat we ons allemaal nogal bedonderd voelden toen we merken dat het Marialva was...

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 23:33

PineApple schreef:
Roelie, ik vind het heel knap dat je hier aan mee gewerkt hebt.
Wij zitten in het hktopic wat is ontstaan vanwege Champie en haar tweeling...ik geloof dat we ons allemaal nogal bedonderd voelden toen we merken dat het Marialva was...

Nu dit toch ter sprake komt wil ik wel een verwijtende blik werpen naar enkele aanhangers toentertijd die toen heel bokt gingen afspeuren naar kritieke opmerkingen nav dit topic. Ze kwamen ons huiskamer topic binnenvallen met bedreigingen etc naar behoorlijk onschuldige mensen. Wees in de toekomst gewaarschuwd als je voor iemand op wil komen waarvan je alleen een boktprofiel kent en geen gezicht erachter.