Mdominique schreef:Kun je je nu nog inschrijven?? En waar als dat kan Ja kan gewoon even naar bladzijde 1 gaan
Mdominique schreef:Kun je je nu nog inschrijven?? En waar als dat kan Lees de OP eens daar staat het allemaal
[***] schreef:Weetje, eigenlijk best ergerlijk dat sommigen de OP niet goed doorlezen Sorry mensen die ik nu beledig of boos maaktrue
marlies85 schreef:Bij het prijzenfestijn om 16.00u krijgt iedereen vast een cup-a-soup van de modjes Jaaaaaaaaaa
marlies85 schreef:Bij het prijzenfestijn om 16.00u krijgt iedereen vast een cup-a-soup van de modjes Wel tomaten cup-a-soup dan he
Anoniem schreef:marlies85 schreef:Bij het prijzenfestijn om 16.00u krijgt iedereen vast een cup-a-soup van de modjes Wel tomaten cup-a-soup dan he Sowieso
Anoniem schreef:marlies85 schreef:Bij het prijzenfestijn om 16.00u krijgt iedereen vast een cup-a-soup van de modjes Wel tomaten cup-a-soup dan he Op zijn minst ik neem geen genoegen met kippesoep
marlies85 schreef:Bij het prijzenfestijn om 16.00u krijgt iedereen vast een cup-a-soup van de modjes Lekker!
marlies85 schreef:Bij het prijzenfestijn om 16.00u krijgt iedereen vast een cup-a-soup van de modjes Jaaa
Eleentje schreef:Bijna vier uur. Moet ik me nu weer zorgen gaan maken? Of blijft het bij 1 ding?Je doet automatisch ook mee aan de volgende trekkingen zodra je je hebt ingeschreven
Idd wel een beetje ergerlijk dat mensen de OP niet lezen. En dat ze het verschil tussen ondertitel en onderschrift niet weten.
Ik heb bij de ronde van 11.00 een nieuw onderschrift 'gewonnen'. Ben benieuwd of ik er bij de volgende rondes ook weer bijzit....