Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemiek80 schreef:Nicky1963 schreef:Sportpaard Wedford is hopelijk een schrijffoutje. Dat hij niet met gedoneerd geld is gekocht betekent dat hij een suikeroom/-tante heeft. Hoop ik. Ik hoop wel veel de laatste tijd
er staat niet met geld dat door 'particulieren' is gedoneerd, het kan dus ook zijn dat een bedrijf hem heeft geadopteerd en spa in naam van hun hem hebben aangekocht. Het is echter wel de enige waar ik 100% achter kan staan dat deze door een stichting is aangekocht omdat ik verder nog nergens teruggevonden had (voor de veiling) dat een particulier hem wilde aankopen en hem van zijn pensioen wilde laten genieten, er was gewoon door zijn verleden kans dat hij toch weer in de sport uitgeprobeerd zou worden... zeker voor het bedrag waar hij uiteindelijk voor geveild is
edit:
spa gaf aan geen plek te hebben, deze hebben doortje niet aangekocht, spin heeft nooit iets over plek gezegd toch?
Het is ook verwarrend dat er 2 stichtingen zijn
Annemiek80 schreef:Er was sprake van dat Doortje op de hamara-hof in de eifel zou komen te staan, maar dat was toen dat facebookgroepje er nog mee bezig was. Dat is overigens wel een super plek, niks negatiefs daarover.spa gaf aan geen plek te hebben, deze hebben doortje niet aangekocht, spin heeft nooit iets over plek gezegd toch?
takkie_muis schreef:Kunnen wij niet zoetsappig HVN of de telegraaf eens een bericht sturen?
Speedster schreef:Annemiek80 schreef:Er was sprake van dat Doortje op de hamara-hof in de eifel zou komen te staan, maar dat was toen dat facebookgroepje er nog mee bezig was. Dat is overigens wel een super plek, niks negatiefs daarover.spa gaf aan geen plek te hebben, deze hebben doortje niet aangekocht, spin heeft nooit iets over plek gezegd toch?
bigone schreef:takkie_muis schreef:Kunnen wij niet zoetsappig HVN of de telegraaf eens een bericht sturen?
Zou ik dan nu meteen de redacties van hvn, sbs6 en de telegraaf inlichten want anders krijg je vanavond van die halleluja verhalen op de tv en halen die stichtingen nog veel meer geld op. Niet verkeerd maar dat gaat dan wel over de ruggen van goedwillende bokkers en de opgekochte paarden
takkie_muis schreef:bigone schreef:Zou ik dan nu meteen de redacties van hvn, sbs6 en de telegraaf inlichten want anders krijg je vanavond van die halleluja verhalen op de tv en halen die stichtingen nog veel meer geld op. Niet verkeerd maar dat gaat dan wel over de ruggen van goedwillende bokkers en de opgekochte paarden
Wat zou ik moeten sturen? Misschien Kim haar verhaal?
palousa_boy schreef:Het is trouwens niet heel verkeerd dat ze morgen helemaal happy op tv verschijnen en vervolgens 2 dagen later helemaal de grond in worden geboord in dezelfde programma's
pipo schreef:Is toch mooi? Bokt s een keer met de neuzen 1 kant op