Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roelie85 schreef:sorry bijna allemaal, een paar zijn later opgenomen!
De undercover beelden zijn eerder opgenomen dan de andere beelden
DON___RUBIN schreef:roelie85 schreef:sorry bijna allemaal, een paar zijn later opgenomen!
is dit al vanaf het begin bezig dat C zo handelt roelie sinds jij er begon te "helpen"
Abeltje77 schreef:roelie85 schreef:sorry bijna allemaal, een paar zijn later opgenomen!
Ben jij dé Roelie?
Wat nu? Zit je nu ondergedoken ofzo? Getuigenbeschermingsprogramma?
Nee.. geintje natuurlijk.
Maar alle gekheid op een stokje. De dame is bepaald geen fris figuur. Vind je dat niet heel eng??
Abeltje77 schreef:Gentlegiant schreef:Ach als roelie wat gebeurt dan gaan ze wel eerst achter deze vrouw aan denk ik
Tenzij roelie rare mensen kent die haar iets willen aandoen maar denk het niet
Nu wel sinds zondag denk ik
roelie85 schreef:Niet dat ik er vanaf wist op dat moment, later zijn er wel dingen bij gekomen waar ik niks van wist! er is een hoop op zijn plek gevallen!
Abeltje77 schreef:Gentlegiant schreef:Ach als roelie wat gebeurt dan gaan ze wel eerst achter deze vrouw aan denk ik
Tenzij roelie rare mensen kent die haar iets willen aandoen maar denk het niet
Nu wel sinds zondag denk ik
DON___RUBIN schreef:roelie85 schreef:Niet dat ik er vanaf wist op dat moment, later zijn er wel dingen bij gekomen waar ik niks van wist! er is een hoop op zijn plek gevallen!
Dat is natuurlijk altijd stil gebleven neem ik aan, en naderhand durfde ze jou zeker meer erover te vertellen bepaalde gevallen.
het is wel heel herkenbaar jammer genoeg ! maar zelf ben je dan nog niet zolang in de paarden.. Want normaliter valt een ongezond kreupel ect paad toch wel op..
Yell schreef:Jolliegirl schreef:Hopelijk hoef jij deze dame ook nooit meer te treffen roelie...
Wil niet weten hoe ze nu over jou denkt...
Ik ben wel benieuwd hoe jij nou over de oplichter denkt..