Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
retseH schreef:Ik zal wel erg scheel zijn, maar waar staat de gehele startlijst van vandaag???!!
Verder vind ik de proef van Anky erg ondergewaardeerd, maar wie ben ik
Dors04 schreef:Denk dat nl voor alsnog van geluk mag spreken met een brons..
Zie het nou ook niet echt gebeuren dat Patrick of Edward 75 gaan scoren..........................
Hup Adelinde morgen
maflinger1 schreef:Die ene japanner, 71 jaar, dat is nog ouder als m'n opa haha..
En ik ga mn vraag nog een keer stellen![]()
Rijden Anky, Adelinde en Edward ook mee voor de individuele medaille? Of alleen voor het team?
Ik zie namelijk overal staan dat die ene, Patrick ofzo, individueel rijdt, en de rest voor team.
maflinger1 schreef:Die ene japanner, 71 jaar, dat is nog ouder als m'n opa haha..
En ik ga mn vraag nog een keer stellen![]()
Rijden Anky, Adelinde en Edward ook mee voor de individuele medaille? Of alleen voor het team?
Ik zie namelijk overal staan dat die ene, Patrick ofzo, individueel rijdt, en de rest voor team.
Lizzyy schreef:Dors04 schreef:Denk dat nl voor alsnog van geluk mag spreken met een brons..
Zie het nou ook niet echt gebeuren dat Patrick of Edward 75 gaan scoren..........................
Hup Adelinde morgen
Ze moeten sowieso hoger scoren dan 75, eerder richting de 80 willen ze nog meetellen..
Charlotte en Valegro scoorde laatst even 90 % ..
Damon Hill, Scandic, Desperados en Ravel zijn ook nog echt paarden die goed presteren..
Word spannend morgen!