Adindaa schreef:Loetie84 schreef:Heeft die fransman (32) nou 2 horloges om joh?eentje voor zijn tijd een eentje voor wanneer zijn patatjes klaar zijn
Adindaa schreef:Loetie84 schreef:Heeft die fransman (32) nou 2 horloges om joh?eentje voor zijn tijd een eentje voor wanneer zijn patatjes klaar zijn
kan iemand het trouwens opnemen? wil ze wel graag zien rijden en ben bang dat we van de nos niet veel te zien krijgen...
Zolang zit ik nog niet te kijken maar zijn er mensen die geen tijdspenalty hebben?Wel grappig dat er dus iedere keer pen. in beeld staat.
_Judith schreef:kan iemand het trouwens opnemen? wil ze wel graag zien rijden en ben bang dat we van de nos niet veel te zien krijgen...op eurovision kan je alles opnieuw zien
VinandoW schreef:Mayflower_ schreef:Zand? Nee joh, kleine steentjes en drijfzandOh dat klinkt logisch inderdaad. Bedankt!
IndianLady schreef:Zolang zit ik nog niet te kijken maar zijn er mensen die geen tijdspenalty hebben?Wel grappig dat er dus iedere keer pen. in beeld staat.een stuk of wat, niet veel
Ludique96 schreef:Jullie gaan echt snel druk telkens op F5 morgen lopen we allemaal rond met een gespierde F5-druk-vinger haha
IndianLady schreef:Zolang zit ik nog niet te kijken maar zijn er mensen die geen tijdspenalty hebben?Wel grappig dat er dus iedere keer pen. in beeld staat.2 geloof ik, of ik heb niet goed opgelet