[HK] Figuranten gezocht voor paardenfilm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spetterrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 17:34

jury schreef:
maar goed dat wij dan niet gewonnen hadden, denk niet dat ik dat er voor over zou hebben. Even 300 euro (benzine + boot) voor een opgenomen strandritje.

Ik in iedergeval niet :o
Leek me wel super leuk maar zoveel geld :(:)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 22:05

jury schreef:
maar goed dat wij dan niet gewonnen hadden, denk niet dat ik dat er voor over zou hebben. Even 300 euro (benzine + boot) voor een opgenomen strandritje.

zouden wij dat moeten betalen dan?
denk het niet :D

paardjepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 09:48

Fianne schreef:
Wat ontzettend leuk!! Als ik nog een "penny-meisje" was, had ik me linea recta aangemeld hiervoor!! SUPER!

ik ben daar heen geweest! het was heel erg leuk, maar we waren niet door..... ohja, hoe maak je zo'n eigen topic?
maarre, ja, het is echt heel leuk!

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 06:08

_Bitje_ schreef:
jury schreef:

zouden wij dat moeten betalen dan?
denk het niet :D

Ik maakte de opmerking nav deze opmerking ;)

Maaik schreef:
Sanneke, de reiskosten voor de winnaars waren ook voor eigen kosten (evenals eigenaar die eventueel op en neer zou moeten reizen) dus ik denk in dit geval ook. ;)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:06

Ik weet niet hoor of je het dan zou moeten betalen zelf. Ik heb als crewlid bij een televisieserie gewerkt, en voor zowel de crew, als de acteurs als de belangrijke figuranten, werden reiskosten en alles erop en eraan gewoon vergoed.
Over het algemeen is daar gewoon een budget voor vrijgehouden namelijk :)

EllyC

Re: [HK] Figuranten gezocht voor paardenfilm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:07

En dan is het de vraag of ze gezien worden als belangrijke figuranten :)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:20

Dat is zeer zeker de vraag, maar het gaat nu over de 17 edelfiguranten toch? Ik ga er eerlijk gezegd wel vanuit dat daar het een en ander voor geregeld is qua budget. Maar pin me er niet op vast natuurlijk ;)

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:39

Ik heb dat persoonlijk gevraagd aan de regisseur. En aangezien 'ie tegen mij heeft gezegd dat reiskosten voor eigen rekening zijn, neem ik aan dat dan de reiskosten gewoon voor eigen rekening zijn ;)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:40

Oke, nou geen budget hier dus := Ben je klaar mee dan zeg

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:44

Klopt, daarom wou ik ook al niet meer winnen. :D Het is compleet vrijwillig, kost en inwoning, maar alle reiskosten zijn voor eigen rekening. Aangezien ik de laatste 2 weken op en naar moest reizen van Zwolle naar Ameland werd het me qua kosten veel te gek ;)
En daarnaast vind ik 45 werkdagen over 6 weken véél te veel voor zo'n pony. Aangezien ze over de gehele dag verspreid aanwezig moeten zijn op de set.
Nee bah, het moet voor Jol ook leuk blijven ;)

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:42

Tom wíst gewoon dat ik me dat momenteel niet kan veroorloven en zette me daarom voor schut :D :P

En idd Maaik, ik denk dat op een gegeven moment de lol er wel af is, voor zowel pony als jezelf. Dus ben ook maar achteraf blij dat ik niet gewonnen heb, ben er trouwens sowieso niet treurig om geweest ;)

Heb nu ook iets heel leuks in die periode, zal met Tom een aantal dagen ponykamp verzorgen op een zorgboerderij voor kinderen met PDNOS en Autisme. Heel tof om te doen, en Tom mag daar ook zn kunstjes opnieuw uitvoeren ( als hij dan wél wil :D :P )

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:47

ja 45 dagen is behoorlijk veel, maar in de film/tv wereld vrij normaal. Alleen het moet inderdaad voor je pony ook leuk blijven.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:02

Ja idd Eline, zelf weet je zoiets voordat je eraan begint, je doet het je zelf aan. Maar in dit geval leg je het je pony ook op, en weet niet of die zoiets wel 45 dagen trekt. Denk dat die van mij me na een week al niet meer aan zouden kijken :D Het is vrij intensief voor die dieren en daar moet zo'n dier wel tegen bestand zijn.

Ohja, wild ehet steeds zeggen maar vergeet het aldoor; ik vind dat jullie Pipi qua exterieur/uitstraling aardig overeenkomt met mijn Bas. En volgens mij zelfs het 'bevlekte' aan de rechterkant lijkt er wel wat op.
Had het al eerder gezien in je profiel, en zag geloof ik ook je zusje met de pony in Ermelo, toen viel het me weer op dat de pony erg op Bas leek, ook qua koppie wel

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:13

Eline, dat kan wel zo zijn, maar dat ga ik Jol niet aandoen. Net wat Sanneke zegt, als mens kies je er zelf voor, maar jij maakt het besluit voor je pony. En ik neem liever het risico niet om 'm ongelukkig te maken. Als ik niet zeker ben van dat soort keuzes wat betreft het welzijn van de pony dan doe ik het gewoon niet ;)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:44

Nee precies Maaike Daar doelde ik ook juist op :) Ik wist toen waar ik aan begon (of eigenlijk ook niet :=) en dan weet je dat het lange dagen worden, en wat er van je verwacht wordt. Zo'n pony begrijpt er helemaal niks van. Daarom zei k ook, het moet voor je pony ook leuk blijven :j

SANEX schreef:
Ohja, wild ehet steeds zeggen maar vergeet het aldoor; ik vind dat jullie Pipi qua exterieur/uitstraling aardig overeenkomt met mijn Bas. En volgens mij zelfs het 'bevlekte' aan de rechterkant lijkt er wel wat op.
Had het al eerder gezien in je profiel, en zag geloof ik ook je zusje met de pony in Ermelo, toen viel het me weer op dat de pony erg op Bas leek, ook qua koppie wel

Ik ga ns even in je profiel spieken ;) Wie is de vader van Bas dan?

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:45

Ze hebben idd zeker wat van elkaar weg :j Vooral de rechterkant lijkt qua patroon zeker op die van Pippi! En Bas is ook meer type slanke sportShet :))

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:51

Eliine schreef:
Ik ga ns even in je profiel spieken ;) Wie is de vader van Bas dan?

Geen idee, Bas is helaas papierloos bij mij gekomen. Niemand lijkt te weten waar hij vandaan komt. Hij was nogal moeilijk/angstig/zenuwpezig en zat onder de beestjes en plekjes toen ik hem net had gekocht (verhaal van mishandeling ging rond) en is voor mij diverse malen van eigenaar gewisseld.
Dus jammergenoeg geen afstamming, maar vond hem altijd een buitenbeentjepony, idd niet de barokke zware shetlander zoals bv mijn Tom, maar een slanke, grote sportshetlander.
Heel anders van bouw dan de 'gewone' shet. Bas en Tom staan bij elkaar, Bas is baas dus eet ook meer, maar Tom is moddervet :Y)

Maar was me al een paar keer op gevallen dat die van je zusje wel in de buurt kwam, ik vind vooral dat iets langere,ietwat lijzige koppie zo typerend

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 19:12

In welke penny kwam trouwens dat over penny de film?

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 19:28

In de Penny die vandaag is uitgekomen, nummer 7. Het is een gele cover en het staat op de voorkant aangekondigd!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 19:29

Nou, dan ga ik morgen de Penny eens halen! Wie weet staan we er wel in! :D

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 00:27

Ah, dat is lang geleden dat ik een Penny uit de schappen heb gepakt. De laatste keer was toen Bas er in stond dankzij zijn verzorgstertje, de keren daarvoor was ik zelf nog mini-penny, overigens jaren lang trouw lid van de Penny :D
Maar ga morgen toch stiekem kijken of er ook blunderfoto's van (s)Tommie in staan ;-)

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 13:19

Ze zullen wel denken, wat moet die leeftijdscategorie nou weer met de penny deze maand :))
Ik ga 'm één deze dagen ook even halen.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 17:45

Kon 'm niet vinden bij de plaatselijke lectuurshop... wel de pennyplus, pennyvakantieboek, pennydoeboek, pennydubbeldikpakket, en-nog-heel-veel-daarop-lijkende-dingen-met-de-naam-penny-er-in
Maar de doodgewone enige echte normale Penny wasn't in the shop..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 18:03

Ik heb ook de Penny gehaald... We staan er wel niet in, mja, had ik weer eens wat te lezen.. :P
Had wel verwacht dat er meer in zou staan van de castingdag..

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 18:34

Hmm, jammer! Hoeveel pagina's zijn het? En staat Jol er toevallig wel in?