Ik heb toch maar even een onderschriftje gemaakt om hopelijk niet steeds dezelfde vragen te krijgen hihi.
Sammie
Geplaatst: 26-08-14 11:33
Nu in de ring Michael Eilberg voor Groot-Brittannië. De eerste Brit van vandaag en zeker bepalend voor de landenscore. Hij rijdt Half Moon delphi (v. Dimaggio).
Jessica Michel voorlopig op 67,10 procent.
Resfeber
Geplaatst: 26-08-14 11:34
Simoonzel schreef:
Ik heb toch maar even een onderschriftje gemaakt om hopelijk niet steeds dezelfde vragen te krijgen hihi.
Oe nu de Britten nu. Ik gun het hun ook wel omdat ik ze sympathiek vind en ik weet dat zij ons ook de medaille gunnen. Dat heb ik met de Duitsers minder.. Maar zilver zou wel leuk zijn
@Simoonzel: Doe ook alvast 'zie onderschrift' onder je Ctrl C
Laatst bijgewerkt door Resfeber op 26-08-14 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Sammie
Geplaatst: 26-08-14 11:37
HorseTimeXL schreef:
Haha laurens: Hmm ja zei weet ook niet zo goed wat ze ervan moet denken.. Komt zo droog over
Ja, snap ik wel hoor. Je ziet aardig wat combinaties waarvan je denkt ja.. heel goed is het niet, heel slecht ook weer niet. Je kan ook niet elke keer 't zelfde zeggen En alleen maar de slechte dingen benadrukken is ook niet altijd fair
Zegt Laurens dat deze te hoog in het kruis blijft in de piaffe. Maar vindt de piaffe van die van Isabell echt fantastisch, terwijl die achter ook niet gaat zitten...