Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mova schreef:Trouwens, die jongen die Kenzo wilde redden --daar waar de hele heisa eigenlijk begonnen is en waarom de veiling onder de media is gekomen in de eerste plaats -- heeft na zijn grote moeite om geld in te zamelen, niet eens zijn paardje![]()
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1779935/2014/01/23/Tiener-wil-zorgpaard-van-slachtbank-redden.dhtml
Anoniem schreef:Ik wist als paard wel waar ik liever stond.... wat een zooitje daar in Amsterdam. Aangevreten planken rond die drappige paddock! Die van mij hoeven de omheining niet op te vreten, die krijgen genoeg hooi en gras.
MandyIndah schreef:_San87_ schreef:
?
Niet leuk om te lezen als je dat paard zelf graag gewild had
KimD schreef:_San87_ schreef:Stichting Paardenopvang Amsterdam.
Even over SPIN, ik was bevriend maar omdat ik in de clinch lag met de PVDD ben ik van de pagina verwijderd en verbannen. Ik kan hun dus ook niet terugvinden of een nieuw vriendschapsverzoek sturen.
Mova schreef:Letsdunit schreef:Dat jongetje is toch een zoon van iemand van stichting Amsterdam, dan heeft hij toch wel zijn paard ?
Oh dat wist ik niet! zoveel te beter dan voor dat jongetje![]()
hebben ze wel een kleeeeeein beetje op de gevoelens ingewerkt door dat jongetje de media in te sturen![]()
_San87_ schreef:Ik ben nog wel steeds benieuwd welke slachter 400 euro geeft voor een paard... Goed om te onthouden voor als onze oude merrie aan het eind van haar latijn is.
naomi_g1998 schreef:avaluna schreef:Ik vond het waanzinnig leerzaam, ik ga me iig eens verdiepen in het beginnen van een stichting.
Heb hier o.a. een paard van bijna 27, daar vind ik vast wel wat donateurs voor, verdorie, hij ziet er alleen nog wel top uit, even kijken wat we daar aan kunnen doen...
Zeg dat hij anders binnen drie dagen naar de slager moet.