VinandoW schreef:Eventing is zielig voor de bosjes en vlaggetjes, ze moeten er eigenlijk stekeltjes aan maken en aan de vlaggetjes stroomOf gewoon stroom aan de benen zodat de paarden hun benen beter optillen.
Neem toch aan dat we doormogen.Hahahah dat paard heet Butts Abraxas Butts Dit topic is niet goed voor m'n niveau
VinandoW schreef:Eventing is zielig voor de bosjes en vlaggetjes, ze moeten er eigenlijk stekeltjes aan maken en aan de vlaggetjes stroomAls de vlag maar niet in het water staat
Respect zeg voor de ruiters die nu deze cross rijden!! Het ziet er dood eng uit Ik had eigenlijk ook een vraagje, Wat voor bodem heeft een waterbak eigenlijk?
EskeGirl schreef:VinandoW schreef:Eventing is zielig voor de bosjes en vlaggetjes, ze moeten er eigenlijk stekeltjes aan maken en aan de vlaggetjes stroomAls de vlag maar niet in het water staat Auw nee haha
Lente schreef:Neem toch aan dat we doormogen.Hahahah dat paard heet Butts Abraxas Butts Dit topic is niet goed voor m'n niveau Of jij bent niet goed voor het niveau van het topic
Rosanneh1 schreef:Respect zeg voor de ruiters die nu deze cross rijden!! Het ziet er dood eng uit Ik had eigenlijk ook een vraagje, Wat voor bodem heeft een waterbak eigenlijk?Zand?
Loetie84 schreef:Heeft die fransman (32) nou 2 horloges om joh?eentje voor zijn tijd een eentje voor wanneer zijn patatjes klaar zijn
Loetie84 schreef:Heeft die fransman (32) nou 2 horloges om joh?Die heeft vast veel gewonnen bij de Rolex cup.
Mayflower_ schreef:Rosanneh1 schreef:Respect zeg voor de ruiters die nu deze cross rijden!! Het ziet er dood eng uit Ik had eigenlijk ook een vraagje, Wat voor bodem heeft een waterbak eigenlijk?Zand? wordt dat niet heel glad
Adindaa schreef:Loetie84 schreef:Heeft die fransman (32) nou 2 horloges om joh?eentje voor zijn tijd een eentje voor wanneer zijn patatjes klaar zijn
Adindaa schreef:Loetie84 schreef:Heeft die fransman (32) nou 2 horloges om joh?eentje voor zijn tijd een eentje voor wanneer zijn patatjes klaar zijn
Mayflower_ schreef:Rosanneh1 schreef:Respect zeg voor de ruiters die nu deze cross rijden!! Het ziet er dood eng uit Ik had eigenlijk ook een vraagje, Wat voor bodem heeft een waterbak eigenlijk?Zand? Nee joh, kleine steentjes en drijfzand
Wat is het nummer van Tim Lips? Ik heb ondertussen een zere vinger van het op F5 drukken, daarmee hoop ik dat ik toch nog iets kan zien