LisaDijk schreef:Roze is niet mijn favoriete kleur hahamaar vind het niet erg is wel grappig
ik heb medeleiden met de mensen die geel zijndie worden bijna niet meer gezien haha
Je valt sowieso wel meer op met een kleurtje

Blauw was ook wel mooi!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Nou dat durf ik niet te zeggen,sandorra maar het uitgebreide verhaaltje over 1 april zal in de bnb verschijnen (met quotes, e.d.). Ik hoop - maar pin me er niet op vast- dat de uitslag (incl. wat er gewonnen kon worden) eerder vermeld kan worden. Echter, gisteren waren er wat problemen met de mail en er waren op het laatst toch nog een hele hoop mensen die een poging deden dat er wellicht een kleine vertraging in de uitslag zal zitten. Durf geen datum of tijd te noemen , maar 't komt er zeker aan. Ik vermoed niet vandaag, trouwens..
Sammie schreef:Nou dat durf ik niet te zeggen,sandorra maar het uitgebreide verhaaltje over 1 april zal in de bnb verschijnen (met quotes, e.d.). Ik hoop - maar pin me er niet op vast- dat de uitslag (incl. wat er gewonnen kon worden) eerder vermeld kan worden. Echter, gisteren waren er wat problemen met de mail en er waren op het laatst toch nog een hele hoop mensen die een poging deden dat er wellicht een kleine vertraging in de uitslag zal zitten. Durf geen datum of tijd te noemen , maar 't komt er zeker aan. Ik vermoed niet vandaag, trouwens..
Don_Zhivago schreef:Weet iemand eigenlijk het nut van de verschillende kleuren??
Waarom is de 1 roze en de ander geel of blauw??
LisaDijk schreef:Don_Zhivago schreef:Weet iemand eigenlijk het nut van de verschillende kleuren??
Waarom is de 1 roze en de ander geel of blauw??
als je puzzel 1 hebt opgelost word je naam geel
als je puzzel 2 hebt opgelost word je naam blauw
als je puzzel 3 hebt opgelost word je naam roze
als je er 2 of 3 opgelost hebt word je naam de kleur van de laatste puzzel die je hebt gedaan