Citaat:Mensen die dingen in de fik steken zitten ook niet bij het Dierenbevrijdingsfront, die keurt dat ook af.
Citaat:Brandstichting bij konijnenslachterij
SOMEREN, 17 MEI 04 - Na een pauze van een klein jaar hebben dierenactivisten brand gesticht bij een vleesverwerkend bedrijf. In de nacht van 16 op 17 mei gingen twee bestelwagens en een vrachtwagen van konijnenslachterij Enki in Someren in vlammen op.
De actie werd naderhand opgeëist door het Dieren Bevrijdings Front (DBF), een standaardnaam waarmee wereldwijd acties worden opgeëist. Bij Enki worden gemiddeld 15.000 konijnen per week geslacht. In een reactie zegt de eigenaar van het bedrijf de brandstichting ,,schofterig'' te vinden.
Citaat:Het Dieren Bevrijdings Front heeft de verantwoordelijkheid opgeëist voor de brand van zondag bij varkensslachterij Dumeco in Boxtel. In een verklaring schrijven de actievoerders dat ze met molotovcocktails drie vrachtwagens bij het bedrijf in brand hebben gestoken. De politie had al aanwijzingen van brandstichting.
Het Dieren Bevrijdings Front stichtte vorig jaar ook al twee keer brand bij een bedrijf dat werkt met vee en vlees. In februari vorig jaar was het veetransportbedrijf in Heino het doelwit. Een paar maanden later werd er brandgesticht bij het Belgische veetransportbedrijf Eurovlees.
Het Dieren Bevrijdings Front zegt de uitbuiting en onderdrukking van dieren te willen uitbannen.
jee, wat verspreid ik toch leugens zeg...

Daarmee kan iedereen wel bedenken wat er van de rest van mijn verhalen omtrend dit waar is...
Maak er verder geen woorden meer aan vuil...lijkt mij duidelijk genoeg