Emilia schreef:Zit die site van Hippo nog wat te bekijken maar ze gebruiken daar ook wel extreme foto's om het zo duidelijk mogelijk te maken voor ons.
Wat is dat voor link?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emilia schreef:Zit die site van Hippo nog wat te bekijken maar ze gebruiken daar ook wel extreme foto's om het zo duidelijk mogelijk te maken voor ons.
Charlenexx schreef:OoappeloO schreef:Behalve als mensen beweren zonder met bronnen te komen(niet jij hoor!)
ja inderdaad vergeet alsjeblieft alles wat ik gezegd heb want ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van...
Norway_girl schreef:Emilia schreef:Zit die site van Hippo nog wat te bekijken maar ze gebruiken daar ook wel extreme foto's om het zo duidelijk mogelijk te maken voor ons.
Wat is dat voor link?
Norway_girl schreef:Kijk nu heb je hem door! Het is helemaal niet anders, waar mensen zijn, is afgunst, jaloezie, kijk maar op wedstrijden om je heen. Alleen bij de topsport word gelijk de media op je afgeroepen.
Emilia schreef:Norway_girl schreef:[quote="Emilia"
Zit die site van Hippo nog wat te bekijken maar ze gebruiken daar ook wel extreme foto's om het zo duidelijk mogelijk te maken voor ons.
[/quote
Wat is dat voor link?
http://www.hippocampus-nl.com/s2e.php?content_id=322 Alsje!
daniella74 schreef:Jaloezie is de reflectie van je eigen onzekerheid/frustraties/tekortkomingen heb ik altijd begrepen.
daniella74 schreef:Jaloezie is de reflectie van je eigen onzekerheid/frustraties/tekortkomingen heb ik altijd begrepen.
Charlenexx schreef:daniella74 schreef:Jaloezie is de reflectie van je eigen onzekerheid/frustraties/tekortkomingen heb ik altijd begrepen.
Maar waarom uit je die onzekerheid op die manier?! Ik ken er genoeg... Ik ben nooit jaloers :S tuurlijk zou ik ook graag een volop mooie stal willen hebben met zilveren spijlen en gouden deurknoppen, maar helaasMaar ik ben wel gelukkig met wat ik heb en zal nooit iemand op mijn niveau of daarboven daarmee aanvallen... En dat ik het niet eens ben met Anky is zeker niet uit jaloezie
maar dat is gewoon mijn mening
Emilia schreef:Norway_girl schreef:
Wat is dat voor link?
http://www.hippocampus-nl.com/s2e.php?content_id=322 Alsje!
scheepie schreef:In iedergeval kan ik met mijn hand op mijn hart zeggen dat ik niet jaloers op Anky ben, alhoewel ik het niet met haar manier eens ben
Emilia schreef:Charlenexx schreef:
Maar waarom uit je die onzekerheid op die manier?! Ik ken er genoeg... Ik ben nooit jaloers :S tuurlijk zou ik ook graag een volop mooie stal willen hebben met zilveren spijlen en gouden deurknoppen, maar helaasMaar ik ben wel gelukkig met wat ik heb en zal nooit iemand op mijn niveau of daarboven daarmee aanvallen... En dat ik het niet eens ben met Anky is zeker niet uit jaloezie
maar dat is gewoon mijn mening
Zilver en goud past niet bijelkaar
Zeeuwtje68 schreef:Dus omdat het Anky is mag zo zo met haar paard omgaan?
Kom op zeg jullie zijn toch niet blind?
Filmpje zegt meer dan genoeg hoor!
Norway_girl schreef:scheepie schreef:In iedergeval kan ik met mijn hand op mijn hart zeggen dat ik niet jaloers op Anky ben, alhoewel ik het niet met haar manier eens ben
Nee maar jij draaid niet mee in die sport
Emilia schreef:Best leuk om de correspondentie tussen Sjef en Ulrike te lezen.
http://www.hippocampus-nl.com/index.php?content_id=318
OoappeloO schreef:daniella74 schreef:Jaloezie is de reflectie van je eigen onzekerheid/frustraties/tekortkomingen heb ik altijd begrepen.
Mmmm, kan het niet wat simpeler? Jaloezie gewoonweg de hang naar wat de ander wel heeft en jij niet?
scheepie schreef:Norway_girl schreef:
Nee maar jij draaid niet mee in die sport
Jeetje, er staat toch een clowntje achter, niet zo serieus hoor!!
Norway_girl schreef:Zeeuwtje68 schreef:Dus omdat het Anky is mag zo zo met haar paard omgaan?
Reageer eens ff wat rustiger in eerste instantie. Dat word hier helemaal niet gezegd. En verder is dit gewoon jouw mening en die was net al duidelijk genoeg.
Norway_girl schreef:Zeeuwtje68 schreef:Dus omdat het Anky is mag zo zo met haar paard omgaan?
Reageer eens ff wat rustiger in eerste instantie. Dat word hier helemaal niet gezegd. En verder is dit gewoon jouw mening en die was net al duidelijk genoeg.
OoappeloO schreef:Norway_girl schreef:
En het is handig als je je mening laat horen in een discussie die ook te onderbouwen wil je reacties krijgen op je posts. En er werd / wordt hier nergens gezecht dat iemand maar dan ook iemand zijn paard continu met de kin op de borst mag trekken!