Lielle schreef:ik denk dat het een geweldige combi is met mijn zwart/rode cross outfit.
Ik ben echt zeer geintresseerd, heb jij al een prijs indicatie kunnen vinden?
Via google kan ik helemaal niks vinden..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:ik denk dat het een geweldige combi is met mijn zwart/rode cross outfit.
rijoyco schreef:kinsealy schreef:Leuk dat een inventief sportmerk als Nike die in design en functionaliteit erg ontwikkeld zijn, zich eens met de oubollige paardensport bezighouden, weinig merken die dat doen (en da's te zien als je een paardensportzaak binnenkomt, de traditie en/of smakeloosheid druipen van de verschillende collecties af)
Mooi design, alleen erg jammer van de spoor, niet echt inventief als het op moderne techniek aankomt.......heeft meer van een middeleeuws martelwerktuig...
Laars was zonder spoor mooier geweest. Ben van mening dat sporen en het gebruik daarvan bij wet verboden zouden moeten worden, dus jammer dat zo'n eigentijds merk als Nike de spoor als extra vernuftig technisch accent in z'n laars verwerkt.
Met dat laatste ben ik het totaal niet eens, maargoed, dat is een andere discussie die ik hier maar niet begin...
Met het eerste ben ik het helemaal eens! Het wordt tijd dat er eens echt goed gekeken wordt naar de functionaleit van paardensport kleding. Van mij mag een gerenomeerd groot sportmerk dit best eens doen, want merken als Pikeur, HH echt lijken het alleen maar toe doen om de mooie kleurtjes....ik wil gewoon kleding met fijne stof, lang genoeg voor mijn armen, zonder tocht, winddicht en écht waterdicht, maar toch ademend....
En shirtjes die niet krimpen in de was, verkleuren, en na één seizoen al weg te gooien zijn...
En die jasjes, maak ze van ultiem rekbare stof aub, tis echt niet leuk als je brede schouders en smalle taille hebt om rond te springen in een rijjasje....
Ik had gehoopt dat Anky hier wel verandering in zou brengen,maar dat begint ook steeds meer op en modeshow te lijken dan wat anders....
kinsealy schreef:Leuk dat een inventief sportmerk als Nike die in design en functionaliteit erg ontwikkeld zijn, zich eens met de oubollige paardensport bezighouden, weinig merken die dat doen (en da's te zien als je een paardensportzaak binnenkomt, de traditie en/of smakeloosheid druipen van de verschillende collecties af)
Mooi design, alleen erg jammer van de spoor, niet echt inventief als het op moderne techniek aankomt.......heeft meer van een middeleeuws martelwerktuig...
Laars was zonder spoor mooier geweest. Ben van mening dat sporen en het gebruik daarvan bij wet verboden zouden moeten worden, dus jammer dat zo'n eigentijds merk als Nike de spoor als extra vernuftig technisch accent in z'n laars verwerkt.
w0rTeL schreef:waar zijn ze te koop want ik vind ze wel gaaf
efaa schreef:Jeezus wat zien die dingen er ontiegelijk lelijk uit en heel erg nep! wie bedenkt zoiets?
aniek87 schreef:Haha ik vind ze echt wel lachen hoor! Ga zeker even kijken als ze hier te krijgen zijn!! Ben benieuwd hoe ze zitten!