Woorden schieten tekort. Gedachten naar de posts die ik veel van haar vorrbij heb zien komen. Het idee is onwerkelijk dat ze er niet meer is, maar hopelijk heeft ze kunnen vinden wat ze zocht.
Voor allen die haar kenden, voor allen die haar liefhadden, wil ik sterkte toewensen voor de komende moeilijke periode.
Graag zou ik haar ouders een kaartje willen sturen. Als iemand voor mij het adres heeft zou ik dit erg op prijs stellen.
*kippevel* ik 'ken' maaike ook nog uit de begintijd van bokt.. ik schrok vreselijk toen ik de nieuwspagina zag. lieve meid, rust nu maar familie, vrienden en dierbaren.. heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke tijd..
Idd een bokker van het eerste uur, heb in het begin van bokt regelmatig contact met haar gehad via pb en gewoon berichten.. Ben haar daarna (met de groei van bokt) een beetje uit het oog verloren... Schrok ook van het bericht op de voorpagina.. Heel veel sterkte voor familie, vrienden en kennissen
maaike nogmaals ook al ben ik net bij je geweest ik hoop dat je je rust hebt gevonden ik zal onze maaike en jessica momenten nooit vergeten lang leve de monopoly , bureaustoelen en hekjes aan de weg
bedankt voor je vriendschap en steun 10 jaar lang meid ik zal je nooit vergeten ik hou van je en ik zal mick , saar en veer nog een dikke knuffel van je geven
geef karin , wiske en brenna een dikke kus van me en ooit zien we elkaar weer
Jeetje wat erg dit... Ik heb enkele dagen geleden iets van haar overgekocht en nog niet ontvangen en ik zat me maar te irriteren waarom ik het nu nog steeds niet heb ontvangen. Maar nu heb ik waarschijnlijk een idee waarom... Ik krijg het er helemaal koud van... Sterkte toegewenst aan alle nabestaanden.
Laatst bijgewerkt door unexpected_ op 16-02-08 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt