Beukej, heel veel sterkte met dit verlies

Mijn hart krimpt ineen dat iemand om deze redenen haar paard moet verliezen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CarpeDiem schreef:Fijn voor de pony dat ze nu geen pijn meer heeft!
respect voor de eigenaresse dat ze de keuze heeft kunnen maken om afscheid te nemen. Je hebt alles voor haar gedaan! En ik weet zeker dat ze je dankbaar is en blijft
Die man van de tractor moeten ze loslaten op een bokt meeting![]()
Citaat:De chauffeur van de tractor, die doorgereden was na de aanrijding, blijkt helaas verre van spijt te hebben. De man zou tegen vrienden hebben gezegd dat hij de pony liever gelijk had doodgereden.
De verzekering van het bedrijf heeft de onkosten vergoedt, maar van verdere vervolging is helaas tot nu toe nog geen sprake
Cayenne schreef:De chauffeur van de tractor, die doorgereden was na de aanrijding, blijkt helaas verre van spijt te hebben. De man zou tegen vrienden hebben gezegd dat hij de pony liever gelijk had doodgereden.
mar10tje schreef:Citaat:De chauffeur van de tractor, die doorgereden was na de aanrijding, blijkt helaas verre van spijt te hebben. De man zou tegen vrienden hebben gezegd dat hij de pony liever gelijk had doodgereden.
De verzekering van het bedrijf heeft de onkosten vergoedt, maar van verdere vervolging is helaas tot nu toe nog geen sprake
Ik wil misschien te graag het goede in mensen zien, maar ik denk dat hij er misschien mee bedoeld dat het nu zo een lange nasleep heeft voor iedereen.
Ook vanwege dat hele verzekeringgebeuren, zijn werkgever is er nu ook betrokken bij geraakt.
Dit wil niet zeggen dat de opmerking tactisch gezien allerbelabberst scoort!
Sterkte Beukiej komende tijd!