Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
garny95 schreef:zullen ze geweten hebben dat hij zo lastig kon worden ? Anders snap ik niet dat ze dat risico genomen heeft.
Petje af dat ze er nog zo lang op is blijven zitten, ik hoop voor haar dat ze niet te veel spier- en andere pijnen heeft morgen.
Cayenne schreef:Zo, dat zijn beste sprongen. Probeer die maar eens uit te zitten.
1 of 2 zal misschien nog wel gaan, maar wanneer het een hele serie achter elkaar is.. Anky is ook nog eens erg licht, dus die maakt zelf ook een zweefmoment zeg maar voordat ze terugkomt in het zadel.
Vind dat ze het nog netjes heeft gedaan danrespect.
MISTRAL94 schreef:Nou er schijnt een bokker ze anders wel uit te kunnen zitten hoor
chanora schreef:Ah das erg al gebeurt dat in een clinic.. Heeft iemand foto's tijdens het vallen of een fimpje
Arabesk schreef:Hmm ja, naar voor haar. Misschien is het wel een aanrader dat ze eerst wat grondwerk doet met zo'n fris/heet paard, voordat ze erop gaat.
Jolliegirl schreef:sensatiezoeker,
Sander_ schreef:Jolliegirl schreef:sensatiezoeker,
Ik ben anders ook wel benieuwd naar een filmpje o.i.d.
Kan ik met eigen ogen zien hoe fris Nelson was.
Jolliegirl schreef:ik zie anky al grondwerk doen
Arabesk schreef:Hmm ja, naar voor haar. Misschien is het wel een aanrader dat ze eerst wat grondwerk doet met zo'n fris/heet paard, voordat ze erop gaat.
Arabesk schreef:Jolliegirl schreef:ik zie anky al grondwerk doen
waarom niet?
De bartelsen doen toch ook het freestylen van Voest?
_Lindy_ schreef:Ik heb het ook IRL gezien. Ik heb het trouwens ook op film staan, maar ik weet niet of het wel zo aardig is om dat op internet te zetten.
WesseLady schreef:Die foto's van voor het vallen zien er idd ook niet goed uit. Ze zit er heel onzeker op... Dit is niet erg best voor haar zelfvertrouwen