greetjebee schreef:(Helaas zijn er hier hardnekkige stokers...)
tsja het is maar welke defenitie je geeft aan mensen die hun mening ergens over geven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
greetjebee schreef:(Helaas zijn er hier hardnekkige stokers...)
Arabesk schreef:strak, strakker, strakst
does it matter?
greetjebee schreef:Ik herhaal (blijkbaar is het nog niet doorgedrongen..) : Toen ze hem in draf longeerde had ze hem al langer gezet....
EricPrast schreef:greetjebee schreef:Dat is zeker 10 centimeter geweest. (En dat maakt bij het bijzetten een heel groot verschil!)
Dat maakt zeker een groot verschil! Nu zijn ze nog maar 20 centimeter tekort in plaats van 30.
Arabesk schreef:strak, strakker, strakst
does it matter?
greetjebee schreef:maar duidelijk is toch te zien dat hij daar al meer lengte heeft gekregen...
greetjebee schreef:Ik heb de bewuste draffoto er nóg maar weer eens op nagekeken op de site waarvan ik inmiddels begrepen heb dat we de naam niet mogen noemen, maar ik ben dat niet met je eens. Naar mijn mening loopt hij daarop nog minstens 15 cm. achter de loodlijn. Tel daarbij de 10 cm op die de singel naar voren getrokken ligt, et voilà...Nee hoor, nog 10 erbij en hij zou op de loodlijn hebben gelopen...
Arabesk schreef:greetjebee schreef:(Helaas zijn er hier hardnekkige stokers...)
tsja het is maar welke defenitie je geeft aan mensen die hun mening ergens over geven
joy76 schreef:greetjebee schreef:Ik herhaal (blijkbaar is het nog niet doorgedrongen..) : Toen ze hem in draf longeerde had ze hem al langer gezet....
Ook op die draffoto vind ik dat de longeersingel erg ver naar voren is getrokken door de strakke bijzets, zoals eerder in dit topic al werd gemeld.
Hanmar schreef:misschien komen er wel flinke verassingen uit naar voren!
arno8 schreef:Goed dat er een onderzoek komt. Wanneer gaan ze het opsluiten van paarden in isoleercellen onderzoeken? Of willen we niet weten wat de effecten daarvan zijn?
EricPrast schreef:greetjebee schreef:Ik heb de bewuste draffoto er nóg maar weer eens op nagekeken op de site waarvan ik inmiddels begrepen heb dat we de naam niet mogen noemen, maar ik ben dat niet met je eens. Naar mijn mening loopt hij daarop nog minstens 15 cm. achter de loodlijn. Tel daarbij de 10 cm op die de singel naar voren getrokken ligt, et voilà...Nee hoor, nog 10 erbij en hij zou op de loodlijn hebben gelopen...
greetjebee schreef:Dat was ie op de stap- en standfoto's ook al... Kijk maar eens goed.
arno8 schreef:Goed dat er een onderzoek komt. Wanneer gaan ze het opsluiten van paarden in isoleercellen onderzoeken? Of willen we niet weten wat de effecten daarvan zijn?
greetjebee schreef:1. De singel ligt niet verder naar voren dan op de stapfoto's;
2. Ook al was dat wel het geval dan blijft het een feit dat hij nu dus meer lengte heeft;
3. Je stelt dat hij minstens 15 cm achter de loodlijn zou lopen. Ik dacht 10... We kunnen hier beide gelijk in hebben, daarvoor is de foto niet duidelijk genoeg. Maakt in feite niet uit: ik gaf aan 'nog 10 erbij en hij zou op de loodlijn hebben gelopen'. Al zou hij op de draffoto 15 cm achter de ll lopen, dan zou hij er met 10 erbij nog maar 5 achter lopen... mwah... komt in de buurt toch?
greetjebee schreef:1. De singel ligt niet verder naar voren dan op de stapfoto's;
2. Ook al was dat wel het geval dan blijft het een feit dat hij nu dus meer lengte heeft;
3. Je stelt dat hij minstens 15 cm achter de loodlijn zou lopen. Ik dacht 10... We kunnen hier beide gelijk in hebben, daarvoor is de foto niet duidelijk genoeg. Maakt in feite niet uit: ik gaf aan 'nog 10 erbij en hij zou op de loodlijn hebben gelopen'. Al zou hij op de draffoto 15 cm achter de ll lopen, dan zou hij er met 10 erbij nog maar 5 achter lopen... mwah... komt in de buurt toch?
silvana schreef:Geloof je dat zelf dat menig paard wil ruilen?
Ik denk dat je dan weinig van paarden weet.
de meeste staan liever buiten op een wei.
Ik snap de mensen gewoon niet die deze manier van pony bijzetten blijven verdedigen.Ze zit daar gewoon fout .Punt uit.
Aankomen met argumenten van wat menig b ruiter doet heeft weinig zin.Als je dat ziet zeg je er toch ook wat van?Lijkt mij.
Op alle nivo's zal een verkeerd gebruik van paarden zijn.Maar je verwacht deze manier van longeren eerder bij een nikswetend penny meisje als bij een dame waarvan je denkt dat ze weet hoe ze haar paarden moet behandellen.