Brownwood schreef:Waarom invredesnaam?
Waarom niet als ik vragen mag?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brownwood schreef:Waarom invredesnaam?
Brownwood schreef:Jolliegirl schreef:En ja, ik heb ze een vriendelijke email gestuurd met vraag om uitleg
Waarom invredesnaam?
Jolliegirl schreef:En ja, ik heb ze een vriendelijke email gestuurd met vraag om uitleg
talented schreef:Jolliegirl schreef:En ja, ik heb ze een vriendelijke email gestuurd met vraag om uitleg
Ik hoop dat dat een grapje van je is?
Jolliegirl schreef:Omdat het toch niet helpt ze te bestoken met : aahwww dierenmishandeling!
Ik heb gewoon op een nette manier gevraagd wat de reden is van deze training.
Gewoon als intereseer vraag.
En toch blijf ik het belachelijk vinden
SplashIsLief schreef:Jolliegirl schreef:Omdat het toch niet helpt ze te bestoken met : aahwww dierenmishandeling!
Ik ben erg benieuwd naar hun uitleg.
Tooske schreef:Ja je kan er nu heel veel heisa over maken maar denk ook dat dit overal voorkomt nu je het zo voor je kiezen krijgt lijkt het hard maar die mensen en die paarden lopen niet zomaar aan de topsport...
Brownwood schreef:Een mail sturen heeft toch geen zin.
SplashIsLief schreef:Jolliegirl schreef:Omdat het toch niet helpt ze te bestoken met : aahwww dierenmishandeling!
Ik ben erg benieuwd naar hun uitleg.
talented schreef:En ik weet zeker, en geef ze nog eens gelijk ook, dat ze je hartelijk uitlachen!
Tinkerloos schreef:Als ik Angela Krooswijk zou zijn zou ik me mijn oren van mijn hoofd schamen.
Dit is toch geen vertoning...
Brownwood schreef:Lijkt me toch vrij duidelijk, beest moet in de krul lopen. vandaar dat ze die rotzooi eraan knopen.
Tinkerloos schreef:Als ik Angela Krooswijk zou zijn zou ik me mijn oren van mijn hoofd schamen.
Dit is toch geen vertoning...
Ilzjuh schreef:Brownwood schreef:Een mail sturen heeft toch geen zin.
Wat niet wil zeggen dat je het niet kunt proberen. Bovendien zal het allemaal wel meevallen als je maar vriendelijk blijft in je mail. Het bestoken met "dierenmishandeling" enz. is inderdaad vrij zinloos.