Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:juist jaik snap er niets van helaas,(t duitse bericht) wel vind ik dit echt belachelijk, toch vind ik de straf goed, hier in nl zou dat nooit gebeuren, eigenlijk mag ze nooit meer met dieren omgaan.
Qimm schreef:de straf uiteraard, ik bedoel er alleen maar mee dat in dit kromme landje ze er nooit wat aan zullen doen, jammer dat er zulke mensen nog bestaan bah bahdenk het ook wel, maar ik vraag het toch even.
WildWings schreef:Arie, da's acceptabel hoor, wanteuh, hij loopt over z'n rug en niet gespannenUhu. Oh wacht, het is Anky niet.. nee, dan is het niet acceptabel natuurlijk...
(zo gaat dat geloof ik hier)
Qimm schreef:De vraag is niet wat allemaal acceptabel zijn, iedere ruiter heeft trainings momenten waarop hij/zij niet trots is. Maar doe je dit altijd of komt het bijna niet voor.
Dit speciale topic gaat over mw W, waarom moeten meteen hele hordes andere ruiters erbij gehaald worden?
Qimm schreef:De vraag is niet wat allemaal acceptabel zijn, iedere ruiter heeft trainings momenten waarop hij/zij niet trots is. Maar doe je dit altijd of komt het bijna niet voor.
Dit speciale topic gaat over mw W, waarom moeten meteen hele hordes andere ruiters erbij gehaald worden?
WildWings schreef:Qimm schreef:De vraag is niet wat allemaal acceptabel zijn, iedere ruiter heeft trainings momenten waarop hij/zij niet trots is. Maar doe je dit altijd of komt het bijna niet voor.
Punt is dat momenten zoals arie53 laat zien, IMO helemaal NIET voor horen te komen in een training. Niet bijna niet, maar helemaal niet. Niet bij een ruiter op B-niveau en niet bij een GPruiter, gewoon niet..
Hester schreef:Op de foto's van het Duitse topic dat Griebels erbij haalde valt 't mij op dat 't zadel ver naar achter lijkt te liggen? Zo blijkt maar weer dat je zonder goed passend tuig ook een eind kan komen...
steinstein schreef:moment opname bovenstaande foto.