Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_GTI schreef:Andere manege's lossen het probleem van spelende kinderen heel anders op: ze zetten een grote trampoline neer op een plek die te zien is vanuit de kantine/terras. Daar kunnen ze ook vanaf duvelen maar dan zien de ouders het tenminste.
Tiessie schreef:Ouders horen zelf op hun kinderen te passen.
Dit ongeluk is tragisch en heel erg maar de verantwoording ligt bij de ouders. oliebol happens is wat bot en kort door de bocht maar wel reeel. Soms gebeuren dingen gewoon en waarom moet daar nou altijd iets of iemand voor boeten? Voelt dat beter?
Kinderen horen niet zonder toezicht bij dit soort spullen. Kinderen horen uberhaupt niet zonder toezicht bij paarden en alles daaromheen thuis.
Babootje schreef:Je kunt ook niet alle verantwoordelijkheid alleen maar op de ouders afschuiven want die waren zich misschien niet eens van dit gevaar bewust.
Tiessie schreef:Dat vind ik dus ook @Runningkawa. Mijn paard heeft eens iemand gebeten vanuit de stal en moest toen van die stal weg omdat er kinderen liepen. Ja, doei, die kinderen moeten niet onder mijn box door lopen te jengelen. Die horen gewoonweg niet voor de box van dat paard! Onder begeleiding prima en vanaf 12 jaar kun je ze wijzen op de gevaren!