Ik heb net de reacties die er bij zijn gekomen goed door gelezen en ik ben het met een aantal bokkers eens, en dan vooral ThePast03, Kimberley77, Sarabande en JandeRegelaa (in no particular order

)
Ik had enorm te doen met die vrouw die achter bleef met haar tweeling, die een enorme schuld heeft dankzij die man en haar eigen dieren kwijt raakte, nu nog maar 80 euro in de week heeft om te leven en constant op de vlucht moet zijn. Zij heeft mij ook enorm aangegrepen en ik heb echt met haar te doen. Ik wil ook erg graag iets voor haar doen.
Echter vind ik dat mocht er een rekeningnummer gemaakt worden, dat dit door iemand moet worden gedaan die er iets verder vanaf staat. Dan heb ik het over iemand als Janderegelaa of Sarabande of Kimberley77.
Niets ten nadele van Marialva, maar ik denk dat het gewoon iets verstandiger is wanneer iemand dit doet die hier meer objectief tegenover staat, en een mediacircus lijkt mij al helemaal geen goed idee.
Het lijkt mij een super idee om iets voor elkaar te krijgen voor de andere gedupeerden, en dan met name voor de vrouw met de tweeling want wat een leed zeg, normaal grijpt iets mij niet heel snel aan, maar hier voelde ik toch echt een diep gevoel van medeleven bij en tranen in mijn ogen. Je zal maar alles kwijt zijn, zelfs de man waarin ze toch geloofde dat hij echt van haar hield en haar 2 kindjes, en dat je dan door zo'n hel moet gaan

Dat gaat gewoon je pet te boven. Ik vind ook dat deze vrouw en de andere gedupeerden met kinderen de zwaarste slachtoffers waren, en heb enorm met ze te doen. Je zou het maar zijn, met 2 kindjes zonder vader en zo'n enorme schuld..
Ik wil mij hier dus zeker voor in zetten, maar dan heb ik liever dat een objectief iemand de touwtjes in handen neemt zoals de personen die ik hierboven heb genoemd of iemand anders die dit wil, maar dat we het niet van commercie laten afhangen, maar puur alleen op mensen die echt begaan zijn met het lot van deze mensen.
Dit moest ik even kwijt

Ik wil Marialva niet voor het hoofd stoten, maar ik heb het gevoel dat bokkers als Sarabande, Janderegelaa, Kimberley77, ThePast03 of anderen gewoon net iets objectiever en steviger in de schoenen staan om zoiets aan te pakken en weten wat voor effect het kan hebben, en dat we met zijn allen een hele hoop kunnen bereiken als we besluiten er tegenaan te gaan

en daarmee bedoel ik dus geen wildwest acties met een hoop media erbij, dat was bij de bokt voor Azie actie ook niet nodig, en kijk eens wat daar mee bereikt is