Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kas_flower schreef:Zijn jullie niet bang dat het gewoon een laffe vent is geweest, en niet van die pennymeisjes? Als je al die verhalen hoort van die vent uit enschede (die trouwens is opgepakt:D)
Ik heb bij mij in Deventer ook ALTIJD pennymeisjes lopen.. Zoo irritant.. Je wilt ook niet weten wat ze doen.
Laatst zo'n vent.. Ja hoi, is dit Jouw pony? Kan ik hem kopen? ik zo.. nee meneer.. O, jammer.. ik had laatst mijn dochtertje er even opgezet, vond ze heel leuk!!
Nouja.. daar kan ik zoo boos om worden.. Zomaar in mijn wei.. Kind op een pony zetten die nog lang niet is bereden.. Weer een shetlander.. Gewoon ook dom van die vent..
Kind kan ook eraf vallen.. T is dat mijn pony's zo braaf zijn..
Maarja.. ff weer over dit probleem..
Heeft de politie al meer aanwijzingen? En heb je toevallig voetsporen in de wei gezien? Vast niet op gelet zeker in alle drukte.. Kan het begrijpen:P
Nouja.. Ik wens jullie en de paarden veel succes en beterschap..
Gr.. als ze die meiden vinden.. ik doe ze wat!!!:@
phallie schreef:en weet je al wie het gedaan heeft
je had wel vemoedens maar heb je die al hard kunnen maken
ben wel benieuwd wie of wat en waarom
Shanna schreef:MEER NIEUWS MENSEN:
de eigenaar van het hoofdstelletje heeft zich gemeld en wilt het graag terug!!
via msn welliswaar en het is de persoon die ik al vermoede!
oudehinken schreef:ja indd shanna maar weet je zeker dat zij het alleen heeft gedaan? zou eerst eens een hartig woordje met haar en haar ouders spreken.
Shanna schreef:oudehinken schreef:ja indd shanna maar weet je zeker dat zij het alleen heeft gedaan? zou eerst eens een hartig woordje met haar en haar ouders spreken.
ik weet zeker dat ze het NIET alleen heeft gedaan..