@ellen
waar dat bericht van mij opsloeg?
nou je praatte tegen ander over mij als ze dit en ze dat terwijl ik hierzelf ook ben een meelees. vandaar dat ik zei je mag het ook aan mij richten...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Ik heb haar profiel gezien en haar houden van paarden spreekt me zeker aan...... Maar als boer zijnde kun je nu eenmaal niet de hele dagen met je paarden gaan zitten tuttelen. Die paarden zien er goed uit..... en verders laat ik het aan de rechter over....
Gaan jullie persoonlijk ook achter alle moordenaars aan?? Nee toch?
IKbenEllen schreef:Ze zegt toch niet dat Hoera een Penny is? Ik heb dat nergens gelezen hoor.
slimmerik schreef:Die mensen dat zijn (met alle respect) in mijn ogen van die watjes. Die alles zielig vinden en alleen een paard wat dik in de bandages zit en op een luxe stal iedere dag onder een solarium staan vinden zijn "normaal".
Ik weet hoe dom "burgers" kunnen reageren over het houden van vee..... gewoon geen verstand van....
IKbenEllen schreef:Misschien is "die mensen" niet helemaal correct, maar geloof niet dat dit een persoonlijke aanval was.
bokjeborgeld schreef:"burgers"
poe poe.... dus slimmerik is een militair?????
C_hristel schreef:Even een vraagje: ik ben dringend opzoek naar een uitgebreidt krantenartikel over de redding van de paarden op vrijdag 3 november. het stond dus in de krant van zaterdag 4 november. K kan het nergens op i-net vinden. kan iemand mij helpen?
haboshof schreef:Volgens mij en ik denk toch wel een paar met mij, sorry ik heb niet alles gelezen, zit deze meneer nu heel de wereld uit te lachen en zorgt er wel voor dat voorlopig alles volgens de regels gaat.
Hij kwam negatief in het nieuws, maar nu langzamerhand wordt die negatieve reclame omgezet in iets positiefs. Hij mag zijn handel houden en er zullen nu zelfs meer kopers zijn voor zijn paarden , die anders gedeeltelijk waarschijnlijk toch bij de slager terecht komen. Leer mij de handelaren kennen. Het zou mooi zijn, als er nooit iemand meer een dier bij hem zou kopen en dat ook de slachttransporten werden verboden, want dan heeft hij niets meer aan de grote aantallen dieren , die hij nu heeft.
Ik denk dat hij gewoon niet in staat is om alles netjes te verzorgen, omdat hij veel en veel te veel dieren heeft, dus hij gaat onherroepelijk een keer weer in de fout.
We wachten af.
En voordat iedereen me nu in mijn nek springt..... Wij vangen dieren op, omdat wij ze een goed tehuis willen bieden , zonder dat we van de dieren iets terug verwachten. Af en toe bied ik zelfs geld voor een dier, omdat ik denk dat het dier nu wel aan zijn rust toe is. Helaas hebben we niet veel ruimte en gebeurt het maar op kleine schaal. Maar toch.....als iemand iets wil doen voor de paarden van Marrum, zoek dan de slechtste eruit en geef die nog een tijdje een goed leven , zonder er iets voor terug te verlangen dan een dankbare blik van het dier.
C_hristel schreef:dat wordt veel werk danJa ik dacht miss weet iemand zo het topic of het artikel aan te wijzen.. Mrja dan zoek ik verder
BitchyWitchy schreef:haboshof schreef:Volgens mij en ik denk toch wel een paar met mij, sorry ik heb niet alles gelezen, zit deze meneer nu heel de wereld uit te lachen en zorgt er wel voor dat voorlopig alles volgens de regels gaat.
Hij kwam negatief in het nieuws, maar nu langzamerhand wordt die negatieve reclame omgezet in iets positiefs. Hij mag zijn handel houden en er zullen nu zelfs meer kopers zijn voor zijn paarden , die anders gedeeltelijk waarschijnlijk toch bij de slager terecht komen. Leer mij de handelaren kennen. Het zou mooi zijn, als er nooit iemand meer een dier bij hem zou kopen en dat ook de slachttransporten werden verboden, want dan heeft hij niets meer aan de grote aantallen dieren , die hij nu heeft.
Ik denk dat hij gewoon niet in staat is om alles netjes te verzorgen, omdat hij veel en veel te veel dieren heeft, dus hij gaat onherroepelijk een keer weer in de fout.
We wachten af.
En voordat iedereen me nu in mijn nek springt..... Wij vangen dieren op, omdat wij ze een goed tehuis willen bieden , zonder dat we van de dieren iets terug verwachten. Af en toe bied ik zelfs geld voor een dier, omdat ik denk dat het dier nu wel aan zijn rust toe is. Helaas hebben we niet veel ruimte en gebeurt het maar op kleine schaal. Maar toch.....als iemand iets wil doen voor de paarden van Marrum, zoek dan de slechtste eruit en geef die nog een tijdje een goed leven , zonder er iets voor terug te verlangen dan een dankbare blik van het dier.
En dat bedoel ik!!! Helemaal mee eens!!!
ThePast03 schreef:
Wat een fout maak je door Hoera als een pennymeisje neer te zetten.
haboshof schreef:Volgens mij en ik denk toch wel een paar met mij, sorry ik heb niet alles gelezen, zit deze meneer nu heel de wereld uit te lachen en zorgt er wel voor dat voorlopig alles volgens de regels gaat.
We wachten af.