IkhouvanChey schreef:janouk schreef:Ik vind dat de paarden en ruiters het uitstekend gedaan hebben. Alle lof. Heel dapper. Geweldig.
Maar waarom is hiervoor niet de bereden politie ingezet. Getrainde mensen en paarden?? Het had ook zo fout kunnen gaan.
Ik heb net gehoord op Omrop Fryslan dan deze meisjes wel vaker dit soort dingen hadden meegemaakt dus die weten we waar ze mee bezig waren.
Echt zo goed van hun ben heel trots op ze.
Goeie opmerking Janoek! Hoewel deze paarden en ruiters elkaar schijnbaar ook door en door kennen, was het misschien wel een tikkeltje professioneler geweest als de bereden politie aanwezig was geweest.
Misschien was dat te duur, om ook nog eens de bereden politie in te zetten?
(boeflover, de fries raakte heel even in paniek, bovendien moet er wel een beetje vaart in de kudde zitten voordat er een paar zich bedenken dat dat water toch wel eng koud en nat is en weer omdraait..)
En Chey... hoe vaak maak je in je leven zoiets mee? Ik denk niet dat een van deze ruiters zoiets eerder heeft gedaan... (niet alles geloven wat ze op tv en in de kranten schirjven hoor, die meneer van rtl 7 legde ook eventjes subtiel uit dat dit niet echt wilde paarden waren zoals bijvoorbeeld uuuuh shetlanders in een natuurreservaat :s