Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ceasario schreef:hoera schreef:Voor de duidelijkheid ...nog even dit zijn paarden die niet of nauwelijks door mensenhanden zijn geweest .......
quote]
Ik zie iets anders.![]()
ceasario schreef:rensju schreef:Wat ik trouwens ook ergerlijk vind, is dat heel veel mensen erheen gaan om de dode paarden te bekijken en hoe ze daar vast staan half te verzuipen in het water...
Je hindert de reddingswerkers alleen maar, echt van die rampentoeristen bah
Dat bedoelde ik met die lieden op de foto's met hun handen in/aan de "Zak".
EmDee schreef:Via http://www.omropfryslan.nl/ kun je wel de radio live meeluisteren. Op het moment gaat het ook over die paarden, de eigenaar was net aan het woord. Ik spreek geen Fries, maar het is redelijk te volgen.
SANEX schreef:De eigenaar is nu op de radio op fryslan. Hij klinkt ontzettend laks, dat er kosten worden gemaakt met de reddingsactie is zijn reactie : "Ja daar heb ik geen opdracht voor gegeven"
Hij zegt dat hij niet gewaarschuwd is en dat zn paarden daar moesten blijven staan van het Fryske Gea omdat er nog genoeg gras stond
Dat hij aangegeven is door de Dierenbescherming reageert hij "Nou daar zullen we maar niet zo bang voor zijn"
Achterbakse kl*othommel!
Om 1 uur komt er een uitgebreidde reportage op Omrop Fryslan TV
Citaat:Volgens Lootsma is een reddingsactie niet meer nodig en moeten de overgebleven dieren wachten tot het water weer is gezakt.
Cayenne schreef:wat?
.....
"Ja daar heb ik geen opdracht voor gegeven"![]()
en dan nog ook de Dierenbescherming met een korrel zout nemen.
Die vent heeft geen hart.