Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liannes schreef:even een quote van www.leeuwardercourant.nl
Even voor alle duidelijkheid!! Dit is niet te wijten aan de boer. Gisteravond is er door meerdere mensen (ook door ons) gebeld naar het Fryske Gea gebeld met de vraag, of ze de paarden daar niet weg gingen halen. Fryske Gea vond het niet nodig, en ze zouden de volgende dag wel even zien. Dus Fryske Gea, jullie zijn diep diep diep in mijn aanzien gezakt!
Gepost door [Niveau: gemiddeld] marinally op 01-11 16:35
Even voor alle duidelijkheid!! Dit is niet te wijten aan de boer. Gisteravond is er door meerdere mensen (ook door ons) gebeld naar het Fryske Gea gebeld met de vraag, of ze de paarden daar niet weg gingen halen. Fryske Gea vond het niet nodig, en ze zouden de volgende dag wel even zien. Dus Fryske Gea, jullie zijn diep diep diep in mijn aanzien gezakt!
GamblersCup schreef:marleendv_88 schreef:volgens mij zijn die paarden na een nacht in dat ijskoude water zeker weten dood
Ik heb net gelezen dat ze op een hoger droog eilandje staan?!? Dus niet in het water zelf?
silby schreef:Er is net op de omroep voor dat ze het wel degelijk hebben gezegt tegen deze boer
MissToseland schreef:liannes schreef:even een quote van www.leeuwardercourant.nl
nou wie XXXX kent..
weet dat ie geen ene moer om zijn beesten geeft..
Sjoert schreef:Zouden we namen gewoon achterwege willen laten?
Alvast bedankt!
jacimatho schreef:
Denk dat er weinig meer te redden is om deze meneer zijn privacy te waarborgen.
En datv heeft ie ook niet bepaald verdient.
sigrid1182 schreef:
laetitia schreef:Gaan ze nu wel of niet door vanavond/vannacht? Als ze het nu opgeven dan geven de paarden het denk ik ook op.
Friese bokkers: dekens inzamelen voor wat er nog te redden valt aan deze paarden. Misschien kan iemand contact opnemen met de brandweer of ze nog veel wollen paardendekens nodig hebben.
Wie kan ons vertellen wat de intentie van de boer is met al zijn paarden? Is het opfok of slacht?