Khalifa
Katelijn
alles op 10 augustus dit jaar
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CCCCorine schreef:Arabesk schreef:FOTO'S VAN ALLE PAARDEN GENOMEN OP 10 AUGUSTUS
http://www.mijnalbum.nl/Album=ILUHIIHJ
Één van de foto's waarop je kan zien dat de magere paarden gewoon tussen de volle stonden.
Om dan maar meteen met de deur in huis te vallen. Het paard op de eerste foto van deze link is al een wandelend gratenpakhuis.
Probleem met paarden in het land in combinatie met weinig gras is dat de zwakkeren weinig tot niet eten. Ook niet als ze worden bijgevoerd, want dan worden ze aan de kant gewerkt door andere paarden. Zo'n mager ding moet iedere dag gewoon de kans krijgen om op zijn/haar gemak een tijdje te eten en dan wel ALLEEN.
arno8 schreef:Even elkaars geweten sussen: Nee, al die afgevoerde paardjes komen bij lieve oude omaatjes in België terecht. Ja, de dierenbescherming zal haar vast wel gewaarschuwd hebben.
Geloof me, als de dierenbescherming haar gewaarschuwd zou hebben, dan zouden ze wel even een rectificatie bij BN/De Stem geëisd hebben omdat ze in die krant simpelweg zegt dat ze niet gewaarschuwd is. Dat is een behoorlijk groffe beschuldiging, dat laat zo'n organisatie echt niet zomaar over z'n kant gaan. Maar op hun website staat er helemaal niks over.
Wat iedereen hier zegt: de veulens vroeger afspenen. Dat had de DB dus tegen haar kunnen zeggen. Maar daar haal je geen publiciteit mee, want dan is het probleem zonder ruige actie opgelost.
Ik zeg niet dat die paarden er op die foto's goed uitzien, maar ik ken de situatie niet. Een stuk terug in dit topic waren de partijen nog in gesprek met elkaar, en toen hadden we ondertussen al uitgevogeld dat het beter was geweest als de dierenbescherming eens met haar in gesprek was gegaan in plaats van deze lompe actie uit te voeren.
Want zeg nou zelf, is dit goed voor die dieren? Had dit echt niet beter gekund? Ik denk van wel.
Arabesk schreef:CCCCorine schreef:Om dan maar meteen met de deur in huis te vallen. Het paard op de eerste foto van deze link is al een wandelend gratenpakhuis.
Probleem met paarden in het land in combinatie met weinig gras is dat de zwakkeren weinig tot niet eten. Ook niet als ze worden bijgevoerd, want dan worden ze aan de kant gewerkt door andere paarden. Zo'n mager ding moet iedere dag gewoon de kans krijgen om op zijn/haar gemak een tijdje te eten en dan wel ALLEEN.
dat is dat paard met het ontstoken oog
arno8 schreef:Even elkaars geweten sussen: Nee, al die afgevoerde paardjes komen bij lieve oude omaatjes in België terecht. Ja, de dierenbescherming zal haar vast wel gewaarschuwd hebben.
Geloof me, als de dierenbescherming haar gewaarschuwd zou hebben, dan zouden ze wel even een rectificatie bij BN/De Stem geëisd hebben omdat ze in die krant simpelweg zegt dat ze niet gewaarschuwd is. Dat is een behoorlijk groffe beschuldiging, dat laat zo'n organisatie echt niet zomaar over z'n kant gaan. Maar op hun website staat er helemaal niks over.
Wat iedereen hier zegt: de veulens vroeger afspenen. Dat had de DB dus tegen haar kunnen zeggen. Maar daar haal je geen publiciteit mee, want dan is het probleem zonder ruige actie opgelost.
Ik zeg niet dat die paarden er op die foto's goed uitzien, maar ik ken de situatie niet. Een stuk terug in dit topic waren de partijen nog in gesprek met elkaar, en toen hadden we ondertussen al uitgevogeld dat het beter was geweest als de dierenbescherming eens met haar in gesprek was gegaan in plaats van deze lompe actie uit te voeren.
Want zeg nou zelf, is dit goed voor die dieren? Had dit echt niet beter gekund? Ik denk van wel.
Arabesk schreef:waarom haal je toch steeds NH erbij??
dat heeft er niets mee te maken!
Dat Edam verhaal heeft er wel mee te maken. Toen heb ik gezien hoe de AID lukraak te werk gaat en wat voor invloed 'vijanden' van iemand kunnen hebben.
Ik heb nog een appeltje te schillen met instanties zoals AID en DB.
Als je pech hebt en je paarden vermageren door ziekte of nare omstandigheden en je krijgt ze niet in 2 weken vet, kun je zonder pardon opgeknoopt en veroordeeld worden.
Karl66 schreef:Arno, hou alsjeblieft eens op met dat publiciteitsverhaal over de DB, het klinkt leuk maar heeft weinig met de waarheid te maken.
Arabesk schreef:Persoonlijk zie ik geen connectie met dierendag nogmaals.
Wel met een complot. Ik heb meerdere mensen die ruzie hebben met Wanda complotten horen smeden waar ik bij stond om haar er bij te lappen.
Arabesk schreef:Persoonlijk zie ik geen connectie met dierendag nogmaals.
Wel met een complot. Ik heb meerdere mensen die ruzie hebben met Wanda complotten horen smeden waar ik bij stond om haar er bij te lappen. Hier zijn ze al langer dan een jaar mee bezig.
Overigens het mailadres dat bij de site staat wordt overspoeld met mailtjes van mensen die er ooit geweest zijn en haar een hart onder de riem steken.
Degene die hier het hardste brullen zijn mensen die er nooit geweest zijn