Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rissjuh17 schreef:Maar let er ook op misschien kan hij nu ook wel ruin zijn.. niet dat iedereen alleen bij hengsten kijkt.Want zou altijd kunnen
Neonlight schreef:Bij de fjord Gaby hebben ze ook meerdere malen de sloot uitgekamd, en niet gevonden! Tot een paar maanden later......Ze zagen ineens iets wat op een dek leek in de sloot. En een volwassen fjord is iets groter...... Nadat ze de sloot diverse malen uitgeplozen hadden gingen ze er ook van uit dat ze gestolen was. Het was een vreselijk verhaal, maar ik kan me niet voorstellen dat hun niet goed genoeg gezocht hebben.
Wil hiermee zeggen dat verdrinking nog steeds niet uitgesloten moet worden.
nienke1208 schreef:hij lijkt wel op tuck, nadia, had hij zulke felle ogen??
dessie, heb je ook gevraagd hoe zij aan het veulen komt?
Myukii schreef:Rissjuh17 schreef:Maar let er ook op misschien kan hij nu ook wel ruin zijn.. niet dat iedereen alleen bij hengsten kijkt.Want zou altijd kunnen
Lijkt me sterk dat er een dierenarts is die een 5 dagen oud hengstje wil castreren eigenlijk.
Lijkt me ook sterk dat iemand die een veulen ontvoerd gelijk de dierenarts erbij haalt.
Oh, ik vind het echt zo ontzettend erg!
nienke1208 schreef:dessie, heb je ook gevraagd hoe zij aan het veulen komt?
La_Fleur schreef:deze foto's stonden in een advertentie op marktplaats ( ik vind het veulen op Tuck lijken):
jodoka schreef:zijn dat die ponys die in rijnsburg staan op een weitje waar villas worden gebouwd.zo ja kan ik even me tante bellen woont er vlak bij..
groetjes
RositaSharon schreef:is camping Koningshof niet dicht bij de duinen? want ik ken namelijk een camping Koningshof...![]()
nog veel sterkte!
Lunawijffie schreef:nienke1208 schreef:dessie, heb je ook gevraagd hoe zij aan het veulen komt?
Dat is een andere foto van Tuck, bij ons op stal. Via marktplaats zijn de foto's dorgestuurd om hier neer te zetten, dus wel met onze toestemming hoor![]()