Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jus_dOrange schreef:Maarre stel dát het waar is, als het paard bijvoorbeeld naar een paardenmarkt zou zijn gegaan, daar wordt tegenwoordig toch gecontroleerd op chipnummers? Wat als ze het dier nu gewoon laten chippen, dan heb je al helemaal geen poot meer om op te staan volgens mij...
esmir schreef:trisca schreef:
als het allemaal waar is, wat ik ben het helemaal eens met de argwaanargumenten
ik kwam er net toevallig langs, 1 ding weet ik dus zeker de pony staat er niet meer! (ik kon het me ook al niet voostellen dat iemand hierover zou liegen)
esmir schreef:trisca schreef:
als het allemaal waar is, wat ik ben het helemaal eens met de argwaanargumenten
ik kwam er net toevallig langs, 1 ding weet ik dus zeker de pony staat er niet meer! (ik kon het me ook al niet voostellen dat iemand hierover zou liegen)
Kimberly77 schreef:Ik persoonlijk vind het heel naar dat er gespeculeerd wordt over het feit of het wel of niet waar is. Ieders goed recht, maar kom dan achter niet weer met een hypocriet sorrytopic op forumzaken, omdat jullie te snel een conclusie hebben getrokken.
Charos schreef:Pattypaard kent haar geloof ik...
Pattypaard schreef:Charos schreef:Pattypaard kent haar geloof ik...
Ik ken haar inderdaad. En bij mijn weten is het haar verzorgpony. Al zegt ze zelf dat het haar eigen pony is. Ik weet het niet allemaal zeker. Maar dan zouden er 2 eigenaar moeten zijn. (De zowiezow echte eigenaar + chingyi dan)
En het is zeker waar dat Marcus gestolen is. Anders zou de (zowiezow echte) eigenaar haar niet opgebeld hebben en gezegt hebben dat Marcus gestolen is. Dat zal hij echt niet voor de grap doen
slimmerik; ik ben een vriendin, niet een hartsvriendin.
ChingYi zit nu als het goed is op school, soms doet internet het bij haar niet en kan ze dus ook niet op bokt komen. Daar kan ze op dit moment natuurlijk niks aan doen.
*ben even verder bijlezen
Pattypaard schreef:Ik was er trouwens ook bij toen ze gebeld werdWe fietsen richting mijn huis.
maickellover; dat was wat ik er van begrepen heb.. dat ze de trailersporen hadden gezien.